Postani CX agent

Pohvalno je što ulažeš u vlastito usavršavanje i brineš o razvoju svojih vještina. Predlažemo da nam se javiš, dodatno razviješ svoje vještine i primiš potvrdu struke.

CX

Kome je namijenjen CX Agent program?

Svima koji žele steći praktično iskustvo, pronaći posao u kontaktnom centru i biti konkurentni na natječajima za posao u području korisničke podrške.

CX Agent program je namijenjen svima koji nemaju iskustvo rada u kontaktnom centru ILI žele steći potvrdu za iskustvo i znanje koje imaju.

Što ćeš naučiti?

1. modul

Razumijevanje komunikacijskog procesa i poslovne uloge agenta

Prvi modul namijenjen je svima koji žele savladati osnove komunikacije, osvijestiti poslovnu ulogu i razviti vještine poslovne komunikacije

2. modul

Telefonska komunikacija

Kroz modul „Telefonska komunikacija“ polaznici će naučiti standarde poslovne komunikacije telefonom, te kako ostaviti dobar dojam na korisnike i kupce.

3. modul

E-mail komunikacija

Modul „E-mail komunikacija“ namijenjen je svima koji žele naučiti standarde poslovne komunikacije e-mailom, zakonitosti e-mail komunikacije i osnove pisane korespondencije.

4. modul

Chat komunikacija

Ovaj modul je za sve one koji u svakodnevnoj komunikaciji s korisnicima koriste chat i žele razviti vještine pisane komunikacije kao i savladati standarde komunikacije na chatu.

5. modul

Prodajne vještine

Peti modul namijenjen je svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine. Kroz ovaj modul polaznici će naučiti kako prodavati uz brigu o korisnicima kroz 7 koraka savjetodavne prodajne.

6. modul

Rad sa zahtjevnim korisnicima i rješavanje reklamacija

Posljednji modul namijenjen je svima koji žele znati kako upravljati vlastitim emocijama u poslu, nositi se sa stresnim situacijama i zahtjevnim sugovornicima te kako odgovarati na reklamacije korisnika.

Po čemu se ovaj certifikat razlikuje od ostalih?

  • Slušanje modula i pristupanje programu online, neovisno o mjestu stanovanja.
  • Mogućnost učenja od trenerica s više od 10 godina iskustva u radu s djelatnicima korisničke podrške (ali i iskustvom rada u kontaktnom centru).
  • Jedina potvrda struke kontaktnih centara za izvrsnost u pružanju korisničkog iskustva.

Od čega se sastoji proces polaganja?

Proces se sastoji od dva dijela – pisanog i usmenog. Oba dijela ispita provode se online, a usmeni dio ispita sastoji se od intervjua, situacijskih pitanja i simulacija.

samostalna priprema pisani dio usmeni dio

Tko stoji iza CX Agent programa?

Mi smo tim komunikologa, psihologa, konzultanata za korisničko iskustvo te savjetnika u uspostavi i optimizaciji kontaktnih centara i ponosni smo na naše rezultate.

10

Godina iskustva u razvoju djelatnika korisničkih službi i kontaktnih centara

180+

Suradnji s vodećim kompanijama u području razvoja djelatnika i vrhunskog korisničkog iskustva

10000+

Educiranih djelatnika kontaktnih centara i poslovnica

100+

Educiranih voditelja/supervizora kroz program Contact Center Akademije

Surađujemo s više od 180 klijenata, među kojima su i kompanije koje se ističu veličinom i kvalitetom odjela korisničke podrške:

Postani CX Agent

Prijavi se za CX Agenta i postani ekspert za vrhunsko korisničko iskustvo.

Postani CX Agent

Najčešća pitanja

Prijavi se za CX Agenta i postani ekspert za vrhunsko korisničko iskustvo.