2021

Godišnja nagrada
CX.hr portala

Prepoznavanjem i nagrađivanjem izvrsnosti u pružanju usluga, nastojimo podići svijest o važnosti vrhunskog korisničkog iskustva i njegovoj ulozi u uspješnosti kompanija.

Zašto dodjeljujemo Godišnju nagradu CX.hr portala

U moru svakodnevnih obaveza, rokova i zadataka često propustimo zahvaliti i pohvaliti one zbog kojih su naši korisnici zadovoljniji, a kontakt centar uspješniji. Zato želimo da jednom godišnje zastanemo, osvrnemo se na iza sebe i kažemo „Hvala!“ i „Bravo!“ svima koji su to zaslužili. Tvrtke prijavom iskazuju poštovanje i priznanje svom timu i pojedincima za ostvarene rezultate. Uz to, potiču ih na daljnji rad i razvoj te saznaju gdje se nalaze u odnosu na konkurenciju.

Prepoznavanjem i nagrađivanjem izvrsnosti u pružanju usluga, dodatno podižemo svijest o ulozi kontaktnih centara u odnosu s korisnicima i njihovoj važnosti koju imaju u kompaniji. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.

Kategorije

Natječaj je prilagođen izazovima s kojima ste se susretali tijekom 2021. te su kategorije sljedeće:

Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta

LAQO

Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta

A1

Najbolje korisničko iskustvo

LAQO

Najbolji djelatnik

Maja Gužvić, Kompare

Najbolji voditelj tima

Dubravka Bojko, A1

Najbolji timski duh

Significo

Ključni datumi natječaja

Natječaj za Godišnju nagradu CX.hr portala 2021. godinu započeo je u travnju, a dobitnici su proglašeni 19. svibnja 2022. godine.

Od 2.4. do 14.4.2022.
Prvi krug natječaja
od 15.4. do 15.5.2022.
Drugi krug natječaja
19.5.2022.
Proglašenje pobjednika

Tko su bili članovi komisije za 2021. godinu?

Članovi komisije su neki od najboljih i najiskusnijih CX stručnjaka u ovom području u Hrvatskoj te su pažljivo izabrani za ovaj zadatak.

Katarina Pranjić Sorić

Konzultantica za korisničko iskustvo

Damirka Pongračić

Savjetnica za kontaktne centre

Tvrtko Stošić

Konzultant

Amir Kashiba

Marketing manager

Milena Jaković

Agentica u kontaktnom centru