26. 9. 2018. održali smo webinar s temom „Glas u telefonskoj komunikaciji“. S polaznicima smo prošli teme položaja tijela u telefonskoj komunikaciji, upravljanja glasom, poštapalicama i tremom.
26. 9. 2018. održan je webinar na temu kvalitete usluge kontaktnog centra. Što je kvaliteta usluge i kako je definiramo? Koja su najčešća očekivanja korisnika od kontaktnog centra? U ovom webinaru odgovorili smo na ključna pitanja koja vežemo uz ovu temu.
26. 9. 2018. održan je webinar na temu KPI-jeva u chat komunikaciji. S polaznicima smo prokomentirali koje sve faktore kompanije uzimaju u obzir prilikom upravljanja kanalom chata, a na koje stvari korisnici obraćaju pozornost te kako ostvariti očekivanja od ovog kanala.
27. 9. 2018. održali smo webinar na temu „Kako njegovati kvalitetne odnose s korisnicima“. Prošli smo kroz 5 ključnih savjeta koje bi svaka kompanija mogla uzeti u obzir prilikom održavanja odnosa sa svojim korisnicima.
27. 9. 2018. održan je webinar u kojem smo odgovarali na najčešće postavljena pitanja vezana uz telefonsku komunikaciju. Kada stisnuti hold, a kada mute, kako se javiti na poziv i što napraviti kada ne razumijemo sugovornika, provjerite u videu.
27. 9. 2018. održan je webinar na temu poslovne uloge agenta u kontaktnom centru. Nakon što smo se u prvom webinaru posvetili temi očekivanja od strane korisnika, na ovom webinaru obradili smo temu najčešćih prigovora na rad djelatnika kontaktnih centara.
28. 9. 2018. održan je webinar pod nazivom „E-mail: najčešće strukturne pogreške“. U ovom webinaru prošli smo kroz glavne standarde u e-mail komunikaciji i pogreške na koje najčešće nailazimo u poslovnoj online komunikaciji.
28. 9. 2018. održan je webinar pod nazivom „E-mail: najčešće strukturne pogreške“. U ovom webinaru prošli smo kroz glavne standarde u e-mail komunikaciji i pogreške na koje najčešće nailazimo u poslovnoj online komunikaciji.
28. 9. 2018. održali smo webinar s fokusom na teške sugovornike i njihove ciljeve u komunikaciji. S polaznicima smo prošli kroz 4 najčešća cilja koja u komunikaciji imaju zahtjevni korisnici te kako upravljati svakim od njih.
29. 9. 2018. održan je webinar pod nazivom „E-mail: najčešće jezične pogreške“. Za razliku od webinara u kojem smo se osvrnuli na strukturne pogreške, u ovom susretu smo s polaznicima prošli primjere najčešćih jezičnih pogreški- od velikog i malog slova do najčešće pogrešno upotrebljenih ili napisanih izraza.
29. 9. 2018. održan je webinar o upravljanju razgovorima sa zahtjevnim sugovornicima. Na ovom webinaru fokusirali smo se na primjere za svaku vrstu pitanja u zahtjevnim situacijama kao što su rješavanje prigovora ili reklamacija, ali i za upravljanje razgovorom.
29. 9. 2018. održali smo prodajni webinar s fokusom na poželjne i nepoželjne riječi u prodajnom razgovoru. Prokomentirali smo kako se trendovi u komunikaciji mijenjaju te koje će riječi pomoći, a koje odmoći u prodajnom razgovoru.
Nakon uspješnih Sales panela i Sales foruma br. 2, Mediatoolkit organizira Sales panel br. 3, na temu "Kako pronaći i razviti ekipu za prihod?".
MeetUP Radilice strukturirano je poslovno druženje zamišljeno kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava. Prijavite se na newsletter i prvi saznajte temu i datumu održavanja 14.MeetUp-a.
Od 19. do 22. rujna 2019. godine održat će se Weekend Media Festival na kojem CX.hr portal ugošćuje stručnjakinju za korisničko iskustvo, Valeriu Adani.
Razmišljajući o ključnim pokazateljima uspješnosti koje ćemo pratiti u budućnosti, 15. MeetUP smo posvetili upravo toj temi: „KPI-evi novog doba“. Posebno izdanje pod nazivom MeetUP+ okupilo je zajednicu voditelja kontaktnih centara renomiranih kompanija, a održao se u srijedu 2. listopada 2019. u Egoist Baru Cvjetno.
CX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.