19. MeetUP i proglašenje dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala

Više
19. MeetUP i proglašenje dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala

ARHIVA WEBINARA

26/09/18

Glas u telefonskoj komunikaciji - Webinar

26. 9. 2018. održali smo webinar s temom „Glas u telefonskoj komunikaciji“. S polaznicima smo prošli teme položaja tijela u telefonskoj komunikaciji, upravljanja glasom, poštapalicama i tremom.

26/09/18

Kvaliteta usluge u kontaktnom centru - Webinar

26. 9. 2018. održan je webinar na temu kvalitete usluge kontaktnog centra. Što je kvaliteta usluge i kako je definiramo? Koja su najčešća očekivanja korisnika od kontaktnog centra? U ovom webinaru odgovorili smo na ključna pitanja koja vežemo uz ovu temu.

26/09/18

Chat komunikacija - Webinar

26. 9. 2018. održan je webinar na temu KPI-jeva u chat komunikaciji. S polaznicima smo prokomentirali koje sve faktore kompanije uzimaju u obzir prilikom upravljanja kanalom chata, a na koje stvari korisnici obraćaju pozornost te kako ostvariti očekivanja od ovog kanala.

27/09/18

Kako njegovati kvalitetne odnose s korisnicima - Webinar

27. 9. 2018. održali smo webinar na temu „Kako njegovati kvalitetne odnose s korisnicima“. Prošli smo kroz 5 ključnih savjeta koje bi svaka kompanija mogla uzeti u obzir prilikom održavanja odnosa sa svojim korisnicima.

27/09/18

Najčešća pitanja u telefonskoj komunikaciji - Webinar

27. 9. 2018. održan je webinar  u kojem smo odgovarali na najčešće postavljena pitanja vezana uz telefonsku komunikaciju. Kada stisnuti hold, a kada mute, kako se javiti na poziv i što napraviti kada ne razumijemo sugovornika, provjerite u videu.

27/09/18

Poslovna uloga agenta u kontaktnom centru - Webinar

27. 9. 2018. održan je webinar na temu poslovne uloge agenta u kontaktnom centru. Nakon što smo se u prvom webinaru posvetili temi očekivanja od strane korisnika, na ovom webinaru obradili smo temu najčešćih prigovora na rad djelatnika kontaktnih centara.

28/09/18

Najčešće strukturne pogreške u e-mail komunikaciji - Webinar

28. 9. 2018. održan je webinar pod nazivom „E-mail: najčešće strukturne pogreške“. U ovom webinaru prošli smo kroz glavne standarde u e-mail komunikaciji i pogreške na koje najčešće nailazimo u poslovnoj online komunikaciji.

28/09/18

Povećanje vrijednosti korisnika - Webinar

28. 9. 2018. održan je webinar pod nazivom „E-mail: najčešće strukturne pogreške“. U ovom webinaru prošli smo kroz glavne standarde u e-mail komunikaciji i pogreške na koje najčešće nailazimo u poslovnoj online komunikaciji.

28/09/18

Zahtjevni sugovornici - Webinar

28. 9. 2018. održali smo webinar s fokusom na teške sugovornike i njihove ciljeve u komunikaciji. S polaznicima smo prošli kroz 4 najčešća cilja koja u komunikaciji imaju zahtjevni korisnici te kako upravljati svakim od njih.

29/09/18

Najčešće jezične pogreške u e-mail komunikaciji - Webinar

29. 9. 2018. održan je webinar pod nazivom „E-mail: najčešće jezične pogreške“. Za razliku od webinara u kojem smo se osvrnuli na strukturne pogreške, u ovom susretu smo s polaznicima prošli primjere najčešćih jezičnih pogreški- od velikog i malog slova do najčešće pogrešno upotrebljenih ili napisanih izraza.

29/09/18

Pitanja u radu s zahtjevnim korisnicima - Webinar

29. 9. 2018. održan je webinar o upravljanju razgovorima sa zahtjevnim sugovornicima. Na ovom webinaru fokusirali smo se na primjere za svaku vrstu pitanja u zahtjevnim situacijama kao što su rješavanje prigovora ili reklamacija, ali i za upravljanje razgovorom.

29/09/18

Poželjne i nepoželjne riječi u prodajnom razgovoru - Webinar

29. 9. 2018. održali smo prodajni webinar s fokusom na poželjne i nepoželjne riječi u prodajnom razgovoru. Prokomentirali smo kako se trendovi u komunikaciji mijenjaju te koje će riječi pomoći, a koje odmoći u prodajnom razgovoru.

29/11/18

Sales panel br. 3: Kako pronaći i razviti ekipu za prihod?

Nakon uspješnih Sales panela i Sales foruma br. 2, Mediatoolkit organizira Sales panel br. 3, na temu "Kako pronaći i razviti ekipu za prihod?".

19/02/19

MeetUP, 19.veljače 2019.

MeetUP Radilice strukturirano je poslovno druženje zamišljeno kao prostor učenja, razvoja i dijeljenja iskustava. Prijavite se na newsletter i prvi saznajte temu i datumu održavanja 14.MeetUp-a.

19/09/19

12. Weekend Media Festival

Od 19. do 22. rujna 2019. godine održat će se Weekend Media Festival na kojem CX.hr portal ugošćuje stručnjakinju za korisničko iskustvo, Valeriu Adani.

02/10/19

15.MeetUP+ "KPI-evi novog doba"

Razmišljajući o ključnim pokazateljima uspješnosti koje ćemo pratiti u budućnosti, 15. MeetUP smo posvetili upravo toj temi: „KPI-evi novog doba“. Posebno izdanje pod nazivom MeetUP+ okupilo je zajednicu voditelja kontaktnih centara renomiranih kompanija, a održao se u srijedu 2. listopada 2019. u Egoist Baru Cvjetno.

19/05/22

19. MeetUP i proglašenje dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala

CX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.