Korisničko iskustvo

24/03/2021 Krešimir Šuljak

Total experience – buzzword ili ostvariv cilj?

0

Kraj godine često donosi niz istraživanja, predikcija i trendova za razdoblje pred nama. Jedno od istraživanja koje nestrpljivo iščekujemo je Gartnerovo - "Top Strategic Technology Trends". 3 min. čitanja

18/03/2021 Katarina Pranjić

Koje su najčešće greške u upravljanju iskustvom korisnika i kako ih ispraviti?

0

Iako kompanije ulažu jako puno vremena i sredstava u upravljanje korisničkim iskustvom, zadovoljstvo korisnika ne raste istom brzinom. 5 min. čitanja

19/01/2021 Tin Kadoić

Jednostavan vodič za testiranje proizvoda

0

Na početku odmah moram reći da testiramo [proizvod], a ne vas. Što znači da ne možete učiniti ili reći ništa krivo i ništa što će povrijediti naše osjećaje.

10/11/2020 Tvrtko Stošić

Analitika komunikacija – oči i uši upravljanja korisničkim iskustvom

0

Danas je jasno vidljivo da tokom nadolazećih godina korisničko iskustvo neće ovisiti o funkcionalnostima platformi, već o sposobnosti prikupljanja i obrade podataka te pravodobnog reagiranja na iz njih dobivene uvide. 3 min. čitanja

17/09/2020 Tvrtko Stošić

Prediktivna analitika – mozak upravljanja korisničkim iskustvom

0

Modul za prediktivnu analitiku prima podatke iz različitih sustava te na njima primjenjuje statističke algoritme i različite tehnike podatkovnog inženjeringa te strojnog učenja. 3 min. čitanja

10/09/2020 Monika Horvat

Prigovori i zašto ih (ne) volimo?

1

Zašto su prigovori korisni - za naše odnose i za nas osobno? I zašto bi prigovaranje kupaca trebalo biti pozitivno za svaku kompaniju usmjerenu na poboljšanje korisničkog iskustva? 2 min. čitanja