Korisničko iskustvo

17/02/2020 Katarina Pranjić

Što je service design?

2

Svi smo se, u većoj ili manjoj mjeri, susreli s lošom uslugom. Koliko puta vam se dogodilo da kontaktirate službu za korisnike, ispričate svoj problem agentu koji vas preusmjeri drugom agentu kojem morate ispočetka prepričavati taj isti problem. Ovakvi i slični problemi se pojavljuju zbog nedostatka primjene glavnih principa service designa. S obzirom na to da današnji korisnici imaju puno više izbora i puno lakše javno izražavaju svoje nezadovoljstvo, njihova očekivanja samim time eksponencijalno rastu. 3 min. čitanja

12/11/2019 Marina Milić

Nemojte samo pričati o svojoj ideji, pokažite je

1

Zašto je važno izraditi prototip prije nego li finaliziramo našu ideju? 3 min. čitanja

04/11/2019 Damirka Pongračić

Pitajmo svoje goste

1

Tko pita ne skita … 2 min. čitanja

30/10/2019 Tin Kadoić

Tipičan ciklus prototipiziranja u 3 koraka

1

Sve veći broj dizajnera redovito prototipizira, a sve ih je više zainteresirano za uključivanje faze prototipiziranja u svoj proces dizajna. Potpuno opravdano – izrada prototipa je snažan alat za brzo istraživanje novih rješenja proizvoda. Može znatno ubrzati proces kod uvježbanih timova, ali često može poći i krivim putem. Istražimo kako brzo i uspješno stvoriti prototip, kako ga predstaviti klijentima, kako upravljati očekivanjima i na kraju, kako uspješno surađivati izbjegavajući uobičajene klopke. 2 min. čitanja

10/09/2019 Katarina Pranjić

Predavanje Valerie Adani o važnosti korisničkog iskustva u modernom dobu

2

Na dvanaestom izdanju Weekend Media Festivala koje se održava u staroj tvornici duhana u Rovinju, CX.hr portal ugošćuje Valeriu Adani, direktoricu dizajna korisničkog iskustva u britanskoj kompaniji Idean. 7 min. čitanja

09/09/2019 Petra Ravlić

Design thinking mindset: rađa li se dobar design thinker ili se njime postaje?

2

Je li design thinking alat, proces, mindset ili nešto treće? Kojih 6 karakteristika odlikuje svakog design thinkera? 7 min. čitanja