Milena Jaković dobitnica je Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji za Najboljeg djelatnika kontakt centra za 2020. godinu, a prošle godine sudjelovala je u istom natječaju u ulozi članice komisije. U intervjuu je s nama podijelila svoja iskustva sudjelovanja u Natječaju - iz obje pozicije. 3 min. čitanja
Odlučila sam se počastiti frizurom u frizerskom salonu. Nije bilo posebnog povoda, osim što mi se nije dalo prati doma kosu i bio je četvrtak. 4 min. čitanja
Trenerski posao nikad nije (niti bi trebao biti) puka prezentacija neke teme, već stalna interakcija s ljudima - dvosmjeran proces zajedničkog pronalaženja rješenja. 4 min. čitanja
U uvodnom članku o mindfulnessu naučili smo što je mindfulness i koje su njegove prednosti, a sada vam donosimo primjere kako mindfulness možemo povezati s CX-om. 4 min. čitanja
CX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika. 2 min. čitanja
Posljednjih godina sve se više prepoznaje smanjenje stresa i postizanje psihofizičke dobrobiti zaposlenika važnim preduvjetom u sprječavanju burnouta zaposlenika te povećanju njihove produktivnosti. 4 min. čitanja