Korisničko iskustvo

24/06/2020 Damirka Pongračić

Sto babica, kilava djeca

0

Objavljeno u Turizam info 2 min. čitanja

08/06/2020 Tvrtko Stošić

Je li omnichannel mrtav?

6

Odnedavno su se u različitim stručnim magazinima počeli pojavljivati članci koji dovode u pitanje značenje, vrijednost i sam smisao omnichannela. Različiti autori govore kako je omnichannel slijepa ulica te da nam je potreban novi pristup. Što sve ovo znači? Je li omnichannel stvarno mrtav? 7 min. čitanja

02/06/2020 Monika Horvat

Hoćete li se sjećati ovog članka?

2

Maya Angelou je rekla „Ljudi će zaboraviti što ste rekli, zaboravit će i što ste učinili, ali nikad neće zaboraviti kako su se osjećali zbog vas.“ Isto bismo mogli prevesti i u kontekstu korisničkog iskustva: Korisnici će zaboraviti što ste rekli, zaboravit će i što ste učinili, ali nikad neće zaboraviti kako su se osjećali uz vas. 2 min. čitanja

28/05/2020 Hrvoje Odak

Customer journey mapping – kada i zašto

1

CJM je osnova dobrog CX-a, jer produbljuje znanje organizacija o korisničkim potrebama, najvećim problemima, prilikama itd. 2 min. čitanja

26/05/2020 Hrvoje Odak

Customer journey mapping – uvod u temu

0

Customer journey mapping (CJM) iznimno je popularna analitička metoda, a njegova struktura razlikovat će se ovisno o kontekstu i poslovnim ciljevima. 3 min. čitanja

28/04/2020 Monika Horvat

Bolja verzija ljudi i biznisa

1

Želja za napretkom urođena je svakome čovjeku - zašto ne bismo svakoj osobi omogućili da postane bolja verzija sebe? Biznis čine ljudi - zašto ne bismo postigli bolju verziju biznisa? 3 min. čitanja