Razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjul, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. U drugom dijelu intervjua saznajte kako se rješavaju reklamacije na brodu, s kojim čudnim zahtjevima su se znali susresti, kako uskladiti privatni život i posao na brodu te kako stalno održavati dobro raspoloženje pred gostima. 5 min. čitanja
2 min. čitanja
LAQO je dvije godine za redom osvojio Godišnju nagradu CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. U intervjuu su nam otkrili kako su od zadnjeg natječaja implementirali dosta novih procesa i načina rada. Sve novosti otkrit će nam u sljedećoj prijavi, za koju, kako kažu, već bruse olovke i pripremaju materijale. 2 min. čitanja
Dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 30 i više radnih mjesta otkrili su nam što smatraju najvećom prednosti svog kontakt centra i receptom za uspjeh, a rekli su kako se već sada vesele prijavi na ovogodišnji natječaj. 3 min. čitanja
LAQO, prošlogodišnji dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala, u intervjuu su nam otkrili svoju formulu uspjeha: kako korisnicima isporučiti najbolje korisničko iskustvo. 2 min. čitanja
Razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjek, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. Nakon godina provedenih u turizmu, počela je sve više primjećivati svaki aspekt uslužnosti i tada je došla na ideju da pokrene "Service Mindset" putem kojeg vodi edukacije i savjetovanja s ciljem poboljšanja uslužnosti. 7 min. čitanja