Korisničko iskustvo

19/01/2021 Tin Kadoić

Jednostavan vodič za testiranje proizvoda

0

Na početku odmah moram reći da testiramo [proizvod], a ne vas. Što znači da ne možete učiniti ili reći ništa krivo i ništa što će povrijediti naše osjećaje.

10/11/2020 Tvrtko Stošić

Analitika komunikacija – oči i uši upravljanja korisničkim iskustvom

0

Danas je jasno vidljivo da tokom nadolazećih godina korisničko iskustvo neće ovisiti o funkcionalnostima platformi, već o sposobnosti prikupljanja i obrade podataka te pravodobnog reagiranja na iz njih dobivene uvide. 3 min. čitanja

17/09/2020 Tvrtko Stošić

Prediktivna analitika – mozak upravljanja korisničkim iskustvom

0

Modul za prediktivnu analitiku prima podatke iz različitih sustava te na njima primjenjuje statističke algoritme i različite tehnike podatkovnog inženjeringa te strojnog učenja. 3 min. čitanja

10/09/2020 Monika Horvat

Prigovori i zašto ih (ne) volimo?

1

Zašto su prigovori korisni - za naše odnose i za nas osobno? I zašto bi prigovaranje kupaca trebalo biti pozitivno za svaku kompaniju usmjerenu na poboljšanje korisničkog iskustva? 2 min. čitanja

08/09/2020 Hrvoje Odak

Razlika klasičnih istraživanja tržišta i Voice of the customer platformi

1

S druge strane imamo Voice of the customer, kao pojam koji se relativno nedavno pojavio, u trenutku kada više nego ikada imamo potrebu znati što kupac misli o nama, u što realnijem vremenu.

02/09/2020 Hrvoje Odak

Kako funkcioniraju Voice of customer platforme?

1

Kako prikupiti podatke, analizirati ih i poduzeti akciju na temelju analize podataka. 3 min. čitanja