Korisničko iskustvo

15/07/2022 Iva Tadić

Muke po frizeru - ili kako zadržati dobar dojam kada ne možete pružiti svoju uslugu klijentu

0

Odlučila sam se počastiti frizurom u frizerskom salonu. Nije bilo posebnog povoda, osim što mi se nije dalo prati doma kosu i bio je četvrtak. 4 min. čitanja

07/07/2022 Jasenka Kuburaš

Iz pozicije trenera: Kojim smo se temama najviše bavili ovog proljeća?

0

Trenerski posao nikad nije (niti bi trebao biti) puka prezentacija neke teme, već stalna interakcija s ljudima - dvosmjeran proces zajedničkog pronalaženja rješenja. 4 min. čitanja

30/06/2022 Jasenka Kuburaš

Kako mindfulness mijenja CX?

0

U uvodnom članku o mindfulnessu naučili smo što je mindfulness i koje su njegove prednosti, a sada vam donosimo primjere kako mindfulness možemo povezati s CX-om. 4 min. čitanja

17/06/2022 Iva Tadić

19. MeetUP i proglašenje dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala

0

CX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika. 2 min. čitanja

15/06/2022 Jasenka Kuburaš

Mindfulness - o čemu to svi bruje?

0

Posljednjih godina sve se više prepoznaje smanjenje stresa i postizanje psihofizičke dobrobiti zaposlenika važnim preduvjetom u sprječavanju burnouta zaposlenika te povećanju njihove produktivnosti. 4 min. čitanja

09/02/2022 Jasenka Kuburaš

Kojih se CX odluka trebaju držati kompanije ako žele biti uspješne u 2022.?

0

Jeste li znali da čak 92% novogodišnjih odluka propadne? A većina ih propadne odmah na početku – do sredine siječnja! 4 min. čitanja