Iskustvo zaposlenika

28/01/2020 Andrijana Filipović

Vođenje je konverzacija

1

Voditi prave razgovore u organizaciji, danas je važnije nego ikad. Organizational Conversation je model vođenja koji voditeljima kroz konverzacije s djelatnicima i suradnicima omogućuje postizanje njihove veće angažiranosti u radu te posljedično i ostvarenje boljih organizacijskih rezultata. 3 min. čitanja

21/01/2020 Andrijana Filipović

Asertivno ponašanje - Kako dobiti ono što nam treba i kako reći "ne"?

1

Temelji uspješne komunikacije su u razumijevanju procesa opažanja, postavljanju odgovarajućih pitanja i aktivnom slušanju sugovornika te davanju povratnih informacija. Uz sve navedeno, iznimno je važno graditi odnose temeljene na povjerenju. Povjerenje se gradi asertivnim ponašanjem. 5 min. čitanja

17/12/2019 Damirka Pongračić

Kako pronaći dobrog djelatnika

2

Dobro organizirana i provedena selekcija i odabir djelatnika za bilo koju poziciju ključan je moment u svakom procesu brige o kvaliteti isporuke usluge. 5 min. čitanja

10/12/2019 Andrijana Filipović

Agilna organizacija

0

Brze promjene kod konkurencije, zahtjevi korisnika, razvoj tehnologija i nove regulacije zahtijevaju od organizacije sposobnost brzog odgovaranja i prilagodbe. 5 min. čitanja

19/11/2019 Andrijana Filipović

Karakteristike visoko učinkovitih timova

1

Nikada ranije u povijesti rada, koncept timskog rada nije bio važniji za funkcioniranje uspješne organizacije. 5 min. čitanja

15/11/2019 Andrijana Filipović

Coaching kultura

1

Organizacije danas fokusirano razvijaju zaposlenike i lidere na svim nivoima i integriraju coaching pristup kroz svakodnevne razgovore te kroz proces razvoja kako bi iskustvenim učenjem i kulturom kontinuiranog razvoja unaprijedile svoju učinkovitost i održivost. 4 min. čitanja