Iskustvo zaposlenika

09/06/2022 Amir Kashiba

Zbog čega je motivacija djelatnika bitna za prodaju i na koji način ju održavati

0

Motivacija je bitna u svakoj vrsti posla, a posebno je vidljiva u sektoru prodaje. Zato je u ovom članku Amir Kashiba, marketing manager iz Transcoma, podijelio svoja iskustva o važnosti motivacije djelatnika i na koji je način održati u prodaji. 4 min. čitanja

24/01/2022 Tvrtko Stošić

Zašto je iskustvo zaposlenika ključna komponenta iskustva korisnika?

0

Jednostavno rečeno, program korisničkog iskustva koji ne obuhvaća iskustvo zaposlenika nikada neće doseći svoj puni potencijal. Evo i zašto. 6 min. čitanja

19/05/2021 Maja Jeftić

EX kao preduvjet za CX: Kako to radi Wolt

0

2 min. čitanja

28/01/2021 Andrijana Filipović

Mentalitet inovativnosti

0

Kako reagirate na novu ideju? Što se događa na poslu kada vam se predstavi nova ideja? Prekinete li osobu uz gestu odbijanja? Počinjete li tražiti slabosti i rupe u ideji ili ukazivati na prepreke? Ili ih ignorirate, nadajući se da će ideja (i osoba koja ju je predložila) jednostavno otići? 2 min. čitanja

01/10/2020 Andrijana Filipović

Participativno vođenje: Alat za organizacijske i društvene promjene i razvoj

0

Participativno vođenje je pristup koji se temelji na individualnom i sustavnom korištenju dijaloga, facilitacije, suradnje i zajedničkom stvaranju novih rješenja kako bi se primjereno odgovorilo na kompleksne izazove u organizaciji. 3 min. čitanja

23/07/2020 Vladimir Benić

Koje vještine trebamo kako bismo utjecali na bolji doživljaj rada naših zaposlenika?

2

Za sveobuhvatno i strateško bavljenje temom unaprjeđenja iskustva zaposlenika (EX-a) preporučamo pristup od 7 koraka. 7 min. čitanja