Iskustvo zaposlenika

30/03/2020 Marita Bitanga

Kako komunicirati sami sa sobom u kriznim situacijama?

0

U vremenu kad se budimo ne znajući koji je dan, stresemo na svaki snažniji zvuk i najčešće riječi koje čujemo su kriza, simptomi, testiranje, otkazi, potrebna je ogromna snaga i suradnja tijela i uma da ostanemo pribrani i zdravi. 2 min. čitanja

18/03/2020 Marita Bitanga

Humanost i iskrenost – ključ krizne komunikacije

0

Iako u Hrvatskoj traje „samo“ tjednima, posljedice koronavirusa osjećat ćemo još mjesecima, ako ne i godinama – kako na gospodarskom i ekonomskom, tako i na sociološkom i psihološkom planu. Vijesti iz drugih zemalja približavaju nam razmjere utjecaja na svakodnevicu istovremeno izazivajući intenzivan osjećaj neizvjesnosti i straha. 3 min. čitanja

28/01/2020 Andrijana Filipović

Vođenje je konverzacija

1

Voditi prave razgovore u organizaciji, danas je važnije nego ikad. Organizational Conversation je model vođenja koji voditeljima kroz konverzacije s djelatnicima i suradnicima omogućuje postizanje njihove veće angažiranosti u radu te posljedično i ostvarenje boljih organizacijskih rezultata. 3 min. čitanja

21/01/2020 Andrijana Filipović

Asertivno ponašanje - Kako dobiti ono što nam treba i kako reći "ne"?

1

Temelji uspješne komunikacije su u razumijevanju procesa opažanja, postavljanju odgovarajućih pitanja i aktivnom slušanju sugovornika te davanju povratnih informacija. Uz sve navedeno, iznimno je važno graditi odnose temeljene na povjerenju. Povjerenje se gradi asertivnim ponašanjem. 5 min. čitanja

17/12/2019 Damirka Pongračić

Kako pronaći dobrog djelatnika

2

Dobro organizirana i provedena selekcija i odabir djelatnika za bilo koju poziciju ključan je moment u svakom procesu brige o kvaliteti isporuke usluge. 5 min. čitanja

10/12/2019 Andrijana Filipović

Agilna organizacija

0

Brze promjene kod konkurencije, zahtjevi korisnika, razvoj tehnologija i nove regulacije zahtijevaju od organizacije sposobnost brzog odgovaranja i prilagodbe. 5 min. čitanja