Iskustvo zaposlenika

21/05/2020 Marita Bitanga

Svijet (ni)je stao

0

I kad cijeli svijet stane, da ga ljudi svojom kreativnošću i upornošću itekako nastavljaju okretati zaključak je 16. MeetUP-a Radilice, simboličnog naziva Novo normalno. 2 min. čitanja

11/05/2020 Marita Bitanga

NOVO (NE)NORMALNO: Kako se lakše prilagoditi novoj svakodnevici

0

Dočekali smo – nakon gotovo dva mjeseca dosad neviđene globalne pauze, zaštitne mjere su popustile i sve počinje nalikovati na normalno. Na ulicama je opet žamor, na semaforima gužve, na igralištima djeca. Trgovine rade uobičajenim radnim vremenom, kava u kvartovskom kafiću isto miriše i tramvaj opet kasni. 2 min. čitanja

30/03/2020 Marita Bitanga

Kako komunicirati sami sa sobom u kriznim situacijama?

0

U vremenu kad se budimo ne znajući koji je dan, stresemo na svaki snažniji zvuk i najčešće riječi koje čujemo su kriza, simptomi, testiranje, otkazi, potrebna je ogromna snaga i suradnja tijela i uma da ostanemo pribrani i zdravi. 2 min. čitanja

18/03/2020 Marita Bitanga

Humanost i iskrenost – ključ krizne komunikacije

0

Iako u Hrvatskoj traje „samo“ tjednima, posljedice koronavirusa osjećat ćemo još mjesecima, ako ne i godinama – kako na gospodarskom i ekonomskom, tako i na sociološkom i psihološkom planu. Vijesti iz drugih zemalja približavaju nam razmjere utjecaja na svakodnevicu istovremeno izazivajući intenzivan osjećaj neizvjesnosti i straha. 3 min. čitanja

28/01/2020 Andrijana Filipović

Vođenje je konverzacija

1

Voditi prave razgovore u organizaciji, danas je važnije nego ikad. Organizational Conversation je model vođenja koji voditeljima kroz konverzacije s djelatnicima i suradnicima omogućuje postizanje njihove veće angažiranosti u radu te posljedično i ostvarenje boljih organizacijskih rezultata. 3 min. čitanja

21/01/2020 Andrijana Filipović

Asertivno ponašanje - Kako dobiti ono što nam treba i kako reći "ne"?

1

Temelji uspješne komunikacije su u razumijevanju procesa opažanja, postavljanju odgovarajućih pitanja i aktivnom slušanju sugovornika te davanju povratnih informacija. Uz sve navedeno, iznimno je važno graditi odnose temeljene na povjerenju. Povjerenje se gradi asertivnim ponašanjem. 5 min. čitanja