Iskustvo zaposlenika

23/07/2020 Vladimir Benić

Koje vještine trebamo kako bismo utjecali na bolji doživljaj rada naših zaposlenika?

2

Za sveobuhvatno i strateško bavljenje temom unaprjeđenja iskustva zaposlenika (EX-a) preporučamo pristup od 7 koraka. 7 min. čitanja

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 3/3 - Davanje povratnih informacija

0

Vještine u odnosima s ljudima danas su ključan element uspjeha u raznim profesionalnim područjima a razvijene komunikacijske vještine ih poboljšavaju.

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 2/3 - Postavljanje ciljeva

1

Ključni element procesa delegiranja je dobro oblikovanje cilja i svrhe prenesenog zadatka. Kada je ispravno učinjeno, postavljanje ciljeva može poboljšati angažiranost zaposlenika tako sto povećava učinkovitost i resurse organizacije. Postavljanje „pametnih“ ciljeva može biti izazovno kao i njihovo ispunjavanje. 2 min. čitanja

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 1/3 - O delegiranju

1

Valjanim delegiranjem voditelji upravljaju svojim vremenom i oslobađaju ga za svoje druge odgovornosti. 4 min. čitanja

15/07/2020 Andrijana Filipović

Organizacijska svrha i ambicija

3

Misija i vizija organizacije su njezina svrha i ambicija, te su vodilja za razvoj strategija i postavljanje ciljeva. Misija i vizija uspješnih organizacija su jasno komunicirane, shvaćene i zajednički dijeljene kod svih njihovih ključnih dionika. 3 min. čitanja

02/07/2020 Andrijana Filipović

Životni ciklus zaposlenika (2/2)

0

Iskustvo zaposlenika (EX) je zbroj svega što zaposlenik doživljava tijekom svog odnosa s organizacijom. Konstruktivno i pozitivno iskustvo zaposlenika postaje dio novog psihološkog ugovora između zaposlenika i poslodavca. Nema kvalitetnog iskustva korisnika ukoliko s njim nije u interakciji djelatnik koji ima kvalitetno iskustvo zaposlenika u toj organizaciji, stoga je najbolji pristup tretirati zaposlenike kao svoje prve korisnike. 3 min. čitanja