Iskustvo zaposlenika

19/05/2021 Maja Jeftić

EX kao preduvjet za CX: Kako to radi Wolt

0

2 min. čitanja

28/01/2021 Andrijana Filipović

Mentalitet inovativnosti

0

Kako reagirate na novu ideju? Što se događa na poslu kada vam se predstavi nova ideja? Prekinete li osobu uz gestu odbijanja? Počinjete li tražiti slabosti i rupe u ideji ili ukazivati na prepreke? Ili ih ignorirate, nadajući se da će ideja (i osoba koja ju je predložila) jednostavno otići? 2 min. čitanja

01/10/2020 Andrijana Filipović

Participativno vođenje: Alat za organizacijske i društvene promjene i razvoj

0

Participativno vođenje je pristup koji se temelji na individualnom i sustavnom korištenju dijaloga, facilitacije, suradnje i zajedničkom stvaranju novih rješenja kako bi se primjereno odgovorilo na kompleksne izazove u organizaciji. 3 min. čitanja

23/07/2020 Vladimir Benić

Koje vještine trebamo kako bismo utjecali na bolji doživljaj rada naših zaposlenika?

2

Za sveobuhvatno i strateško bavljenje temom unaprjeđenja iskustva zaposlenika (EX-a) preporučamo pristup od 7 koraka. 7 min. čitanja

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 3/3 - Davanje povratnih informacija

0

Vještine u odnosima s ljudima danas su ključan element uspjeha u raznim profesionalnim područjima a razvijene komunikacijske vještine ih poboljšavaju.

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 2/3 - Postavljanje ciljeva

1

Ključni element procesa delegiranja je dobro oblikovanje cilja i svrhe prenesenog zadatka. Kada je ispravno učinjeno, postavljanje ciljeva može poboljšati angažiranost zaposlenika tako sto povećava učinkovitost i resurse organizacije. Postavljanje „pametnih“ ciljeva može biti izazovno kao i njihovo ispunjavanje. 2 min. čitanja