Iskustvo zaposlenika

01/10/2020 Andrijana Filipović

Participativno vođenje: Alat za organizacijske i društvene promjene i razvoj

0

Participativno vođenje je pristup koji se temelji na individualnom i sustavnom korištenju dijaloga, facilitacije, suradnje i zajedničkom stvaranju novih rješenja kako bi se primjereno odgovorilo na kompleksne izazove u organizaciji. 3 min. čitanja

23/07/2020 Vladimir Benić

Koje vještine trebamo kako bismo utjecali na bolji doživljaj rada naših zaposlenika?

2

Za sveobuhvatno i strateško bavljenje temom unaprjeđenja iskustva zaposlenika (EX-a) preporučamo pristup od 7 koraka. 7 min. čitanja

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 3/3 - Davanje povratnih informacija

0

Vještine u odnosima s ljudima danas su ključan element uspjeha u raznim profesionalnim područjima a razvijene komunikacijske vještine ih poboljšavaju.

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 2/3 - Postavljanje ciljeva

1

Ključni element procesa delegiranja je dobro oblikovanje cilja i svrhe prenesenog zadatka. Kada je ispravno učinjeno, postavljanje ciljeva može poboljšati angažiranost zaposlenika tako sto povećava učinkovitost i resurse organizacije. Postavljanje „pametnih“ ciljeva može biti izazovno kao i njihovo ispunjavanje. 2 min. čitanja

23/07/2020 Andrijana Filipović

Vještina delegiranja 1/3 - O delegiranju

1

Valjanim delegiranjem voditelji upravljaju svojim vremenom i oslobađaju ga za svoje druge odgovornosti. 4 min. čitanja

15/07/2020 Andrijana Filipović

Organizacijska svrha i ambicija

3

Misija i vizija organizacije su njezina svrha i ambicija, te su vodilja za razvoj strategija i postavljanje ciljeva. Misija i vizija uspješnih organizacija su jasno komunicirane, shvaćene i zajednički dijeljene kod svih njihovih ključnih dionika. 3 min. čitanja