Iskustvo zaposlenika

16/02/2023 Jasenka Kuburaš

Trenerski dnevnici - od agentice u kontakt centru do trenerice

0

"Pa Sanja je naša najbolja agentica/najbolja prodavačica/najbolje rješava upite zahtjevnih klijenata. Ona nam je sigurno onda dobra za team leadericu ili trenericu." 3 min. čitanja

18/01/2023 Iva Tadić

5 koraka do zadovoljnog djelatnika – priča iz vlastitog iskustva

1

Proslavila sam nedavno godinu dana na trenutnom radnom mjestu. Često sam u zadnje vrijeme čula od prijatelja i poznanika pitanje: „I, jesi li i dalje jako zadovoljna sa svojim poslom?“. 3 min. čitanja

09/06/2022 Amir Kashiba

Zbog čega je motivacija djelatnika bitna za prodaju i na koji način ju održavati

0

Motivacija je bitna u svakoj vrsti posla, a posebno je vidljiva u sektoru prodaje. Zato je u ovom članku Amir Kashiba, marketing manager iz Transcoma, podijelio svoja iskustva o važnosti motivacije djelatnika i na koji je način održati u prodaji. 4 min. čitanja

24/01/2022 Tvrtko Stošić

Zašto je iskustvo zaposlenika ključna komponenta iskustva korisnika?

0

Jednostavno rečeno, program korisničkog iskustva koji ne obuhvaća iskustvo zaposlenika nikada neće doseći svoj puni potencijal. Evo i zašto. 6 min. čitanja

19/05/2021 Maja Jeftić

EX kao preduvjet za CX: Kako to radi Wolt

0

2 min. čitanja

28/01/2021 Andrijana Filipović

Mentalitet inovativnosti

0

Kako reagirate na novu ideju? Što se događa na poslu kada vam se predstavi nova ideja? Prekinete li osobu uz gestu odbijanja? Počinjete li tražiti slabosti i rupe u ideji ili ukazivati na prepreke? Ili ih ignorirate, nadajući se da će ideja (i osoba koja ju je predložila) jednostavno otići? 2 min. čitanja