Tehnologija

29/09/2018 Viktor Hlača

Umjetna inteligencija mijenja način promišljanja o kontaktnom centru (2/2)

1

U prethodnom dijelu ovog članka opisao sam načine kako sustav umjetne inteligencije može pomoći agentu kad korisnik nazove. U nastavku opisujem kako možemo saznati da će korisnik zvati. 2 min. čitanja

29/09/2018 Viktor Hlača

Umjetna inteligencija mijenja način promišljanja o kontaktnom centru (1/2)

1

Umjetna se inteligencija polako uvlači u sve segmente svakodnevnog života. Područje interakcije sa klijentima (kontaktni centri) ima svoje primjere implementacije umjetne inteligencije.

28/09/2018 Viktor Hlača

Svi smo mi – agenti!

3

Barem bi trebali biti. Kontaktni centri su veza organizacije s klijentima i potencijalnim klijentima. No, zbog svojih specifičnosti poneki su postali zid između (potencijalnih) klijenata i ljudi koji im zaista mogu pomoći. 3 min. čitanja

28/09/2018 Viktor Hlača

Spremiti se za ono što ne želite da se dogodi (2/2)

2

Kao što je spomenuto u prethodnom dijelu članka , postoji više metodologija za uvođenje BCMS sustava i nije nužno pratiti zahtjeve normi kao što je ISO 22301. Ponekad je dovoljno voditi se zdravim razumom. Pojednostavljeno - BCSM se može razviti u 7 koraka i u nastavku ih u kratko opisujemo

28/09/2018 Viktor Hlača

Spremiti se za ono što ne želite da se dogodi (1/2)

1

Ako ste se ikada našli u stvarnoj hitnoj situaciji tada znate koja je razlika između situacije za koju ste trenirani i situacije koja je potpuno nova za vas. Ako ste bili trenirani tada se, vjerojatno, akivirao vaš trening i obavili ste što je bilo potrebno hladne glave. U situacijama koje su bile nove za vas, osim ako ste stvarno cool osoba, barem malo ste paničarili i gubili vrijeme tražeći rješenje za situaciju. Zvuči li vam poznato?

27/09/2018 Viktor Hlača

Kako dizajnirati vrata?

1

Jedan od velikana dizajna je Don Norman. Najpoznatiji je po svojoj knjizi „The Design of Everyday Things“. No, Don je profesor dizajna, inženjerstva upotrebljivosti te kognitivne znanosti. Veći dio njegovog rada se fokusira na dizajn koji u svom središtu drži čovjeka (human-centered design) i njegov je veliki zagovaratelj