Tehnologija

18/10/2019 Viktor Hlača

Zašto korisnici/kupci (ne)dolaze?

0

Klijenti imaju posao koji se pojavljuje i ostvaruje redovito. Kad korisnik postane svjestan svog posla, na tržištu potraži proizvod koji „zaposli“ radi odrađivanja posla. Društvena, emotivna i funkcionalna dimenzija posla predstavljaju okolnosti u kojima korisnici „zapošljavaju“ proizvode i usluge. 5 min. čitanja

17/09/2019 Viktor Hlača

Omnichannel

3

Jeste li ikad ukucali riječ “omnichannel” u Google Translate? Prijevod engleske riječi “omnichannel” na hrvatski je… “omnichannel”. Na ruski isto. Na njemački je slično. “Omnichannel”. Zbog toga i zbog činjenice da sam u više prilika čuo od ljudi pogrešnu interpretaciju te riječi, vjerujem da ju treba jednoznačno pojasniti. No vratimo se nekoliko koraka unatrag. 2 min. čitanja

30/08/2019 Viktor Hlača

Kako se pripremiti za ono što ne želite da se dogodi (1/2)

1

Ako ste se ikada našli u stvarnoj hitnoj situaciji tada znate koja je razlika između situacije za koju ste trenirani i situacije koja je potpuno nova za vas. 4 min. čitanja

30/08/2019 Viktor Hlača

Kako se pripremiti za ono što ne želite da se dogodi (2/2)

2

Kako u 7 koraka uvesti sustav koji će vam pomoći da osigurate kontinuitet poslovanja čak i u nepredviđenim okolnostima. 5 min. čitanja

29/07/2019 Viktor Hlača

Prepoznavanje govora – za početak književnog

3

Prepoznavanje govora radi na razvoju tehnologija koje omogućuju prepoznavanje i prijevod izgovorenih riječi u računalni tekst odnosno tekst razumljiv računalu. Jedan od sinonima je i automatsko prepoznavanje govora (Automatic Speech Recognition – ASR) 3 min. čitanja

02/07/2019 Viktor Hlača

Ima li statistika smisla u poslovnom kontekstu

2

Ima li statistika smisla ako znamo da "prosjek" zapravo ne postoji? 3 min. čitanja