Tehnologija

29/07/2019 Viktor Hlača

Prepoznavanje govora – za početak književnog

3

Prepoznavanje govora radi na razvoju tehnologija koje omogućuju prepoznavanje i prijevod izgovorenih riječi u računalni tekst odnosno tekst razumljiv računalu. Jedan od sinonima je i automatsko prepoznavanje govora (Automatic Speech Recognition – ASR) 3 min. čitanja

02/07/2019 Viktor Hlača

Ima li statistika smisla u poslovnom kontekstu

2

Ima li statistika smisla ako znamo da "prosjek" zapravo ne postoji? 3 min. čitanja

08/04/2019 Viktor Hlača

Kako analitika omogućuje upravljanje korisničkim iskustvom

1

Upravljanje korisničkim iskustvom počinje prikupljanjem uvida u čemu analitika blista 4 min. čitanja

29/09/2018 Viktor Hlača

Umjetna inteligencija mijenja način promišljanja o kontaktnom centru (2/2)

1

U prethodnom dijelu ovog članka opisao sam načine kako sustav umjetne inteligencije može pomoći agentu kad korisnik nazove. U nastavku opisujem kako možemo saznati da će korisnik zvati. 2 min. čitanja

29/09/2018 Viktor Hlača

Umjetna inteligencija mijenja način promišljanja o kontaktnom centru (1/2)

1

Umjetna se inteligencija polako uvlači u sve segmente svakodnevnog života. Područje interakcije sa klijentima (kontaktni centri) ima svoje primjere implementacije umjetne inteligencije.

28/09/2018 Viktor Hlača

Svi smo mi – agenti!

3

Barem bi trebali biti. Kontaktni centri su veza organizacije s klijentima i potencijalnim klijentima. No, zbog svojih specifičnosti poneki su postali zid između (potencijalnih) klijenata i ljudi koji im zaista mogu pomoći. 3 min. čitanja