Tehnologija

23/07/2020 Viktor Hlača

8 najkorisnijih funkcionalnosti kontaktnog centra

0

Kontaktni centar je sinergija organizacije i tehnologije 2 min. čitanja

05/02/2020 Tvrtko Stošić

Internet bez web stranica i smartphone aplikacija?

5

Transformacija korisničkih putovanja temeljena na konverzacijskim korisničkim sučeljima donosi dalekosežne promjene za industriju brige o korisnicima. 7 min. čitanja

23/01/2020 Viktor Hlača

Upravljanje redom čekanja

0

Psihologija čekanja u pozivnom centru nam pokazuje kako možemo ostaviti dojam da je čekanje kraće 3 min. čitanja

04/12/2019 Viktor Hlača

Snimanje razgovora za kvalitetu (i kontrolu)

1

Snimanje razgovora u kontaktom centru nije novost. Već godinama se snimanje koristi za upravljanje kvalitetom, pridržavanje pravila, uvid u korisnikove potrebe i očekivanja, dokaz transakcije... 3 min. čitanja

18/10/2019 Viktor Hlača

Zašto korisnici/kupci (ne)dolaze?

1

Klijenti imaju posao koji se pojavljuje i ostvaruje redovito. Kad korisnik postane svjestan svog posla, na tržištu potraži proizvod koji „zaposli“ radi odrađivanja posla. Društvena, emotivna i funkcionalna dimenzija posla predstavljaju okolnosti u kojima korisnici „zapošljavaju“ proizvode i usluge. 5 min. čitanja

17/09/2019 Viktor Hlača

Omnichannel

3

Jeste li ikad ukucali riječ “omnichannel” u Google Translate? Prijevod engleske riječi “omnichannel” na hrvatski je… “omnichannel”. Na ruski isto. Na njemački je slično. “Omnichannel”. Zbog toga i zbog činjenice da sam u više prilika čuo od ljudi pogrešnu interpretaciju te riječi, vjerujem da ju treba jednoznačno pojasniti. No vratimo se nekoliko koraka unatrag. 2 min. čitanja