Služba za korisnike

07/11/2019 Branka Šagovac

Kako da kontaktni centar ne postane dosadno mjesto rada?

0

Koliko vam je zabavno na poslu? Svi imamo potrebu za uzbuđenjem, želimo igrati igru, osjećati se opušteno jer nas te emocije dalje motiviraju i angažiraju u našem radu. Želimo pripadati timu i zajedno sudjelovati u ostvarenju izvrsnih rezultata. Želimo napredovati i razvijati se. 2 min. čitanja

24/10/2019 Tara Grbčić

Učinite svoj kontaktni centar popularnim unutar kompanije

2

Svakodnevno se susrećem s djelatnicima i voditeljima kontaktnih centara i problematika je otprilike kod svih ista - unutar kompanije ih se marginalizira. Kontaktni centri često su percipirani kao mjesta na kojima rade samo studenti, posao nije zahtjevan, samo pričaju na telefon i nemaju pojma ni o čemu, samo prosljeđuju. A to je daleko od istine. 3 min. čitanja

27/09/2019 Branka Šagovac

Pozivni centar ili kontaktni centar?

1

Iako često možemo čuti da se oba termina koriste naizmjenično, ipak postoji značajna razlika između kontaktnog i pozivnog centra. 3 min. čitanja

13/09/2019 Nikola Kranjčević

Glas kao oruđe u poslovnom svijetu

2

Glas koristimo kako bismo prenosili informacije, ali i kako bismo stekli povjerenje drugih, uvjerili ih u ono što je nama važno, a koristimo ga i za zabavu. No, koliko često zapravo razmišljamo o tomu da glas koristimo u poslovne svrhe? 5 min. čitanja

04/08/2019 Tara Grbčić

CX agent - rješenje za pronalazak kvalitetnih djelatnika

3

Početkom godine pokrenut je CX agent program s ciljem razvoja vještina i povezivanja djelatnika i kompanija u području korisničke podrške, no razvija se u puno veću priču. 3 min. čitanja

26/07/2019 Tara Grbčić

Uz malo truda do bolje prodaje

2

Obožavam kupovati, ali ne volim da mi se prodaje, a vi? 4 min. čitanja