Služba za korisnike

06/05/2021 Amil Makota, Olja Prelec

Otvoreni uredi i kontakt centri

0

Tijekom posljednjih 10 godina nekoliko je studija koje su se bavile istraživanjem učinaka akustike u uredskom okruženju utvrdilo da loš akustički dizajn može znatno utjecati na produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika. To može negativno utjecati na učinkovitost organizacije i, u konačnici, na ukupnu profitnu maržu. 2 min. čitanja

16/06/2020 Branka Šagovac

Osnove komunikacijskih vještina koje svaki agent mora savladati

2

Zbog čega korisničko iskustvo može biti toliko različito unutar istog kontaktnog centra? Jedanput ste izuzetno zadovoljni nakon razgovora s agentom, dok se drugi puta nakon razgovora zgroženo pitate:“ Što se to dogodilo?“ 3 min. čitanja

26/02/2020 Branka Šagovac

Nekoliko kratkih, ali briljantnih ideja

2

Sretni agenti su i produktivni agenti. 2 min. čitanja

13/02/2020 Nikola Kranjčević

Ispod ljudskosti leži hrpa zlata

3

Koliko puta ste u privatnom životu vodili razgovor koji je završio rečenicom „Slušaš li ti mene uopće?“ 3 min. čitanja

16/01/2020 Branka Šagovac

Važnost interne komunikacije u kontaktnom centru

2

Uspostavljanjem dobre interne komunikacije osnažujete eksternu komunikaciju. 2 min. čitanja

28/11/2019 Branka Šagovac

Olakšajte rad kontaktnom centru uz kvalitetnu bazu znanja

1

Bez obzira gradite li potpuno novu bazu znanja ili proširujete postojeću, prije svega razmislite i postavite par pitanja te ozbiljno pristupite ovom zadatku. Na prvu se čini jednostavno, no implementacija ili poboljšanje baze znanja zahtjeva angažman više sudionika i planirano vrijeme za svaku fazu rada na njoj. 5 min. čitanja