Služba za korisnike

24/05/2019 Vanja Horvat

Zbog čega i u kojem trenutku odabrati outsourcing

1

Odgovornost za rezultate, a ne samo za resurse, jest ono što razlikuje outsourcing od užeg i tradicionalnijeg pojma dobavljača, dodatnog osoblja ili ugovaranja na razini pojedinačnog posla. 4 min. čitanja

06/03/2019 Vanja Horvat

Imate li problema s ponovljenim kontaktima u vašem call centru?

0

Da bismo došli do što boljih rezultata, problematici treba pristupiti na individualnoj razini agentskih rezultata i na razini cjelovite analize procesa koji imaju najveći utjecaj. 4 min. čitanja

29/09/2018 Branka Šagovac

Važnost interne komunikacije u kontaktnom centru

1

Uspostavljanjem dobre interne komunikacije osnažujete eksternu komunikaciju. 2 min. čitanja

28/09/2018 Branka Šagovac

Kako će se korisnička podrška mijenjati kroz budućnost?

1

Sve što ćemo koristiti u 2035. godini, bit će potpuno automatizirano i povezano. 3 min. čitanja

27/09/2018 Branka Šagovac

Osnove Workforce Managementa

1

Kada bih mogla reći najjednostavniju definiciju WFM-a, ona bi glasila ovako: WFM dodjeljuje odgovarajuće agente da obavljaju posao u pravo vrijeme. Definicija zvuči jednostavno, no iza nje se krije niz različitih kompleksnih procesa praćenja, planiranja, izrade, evaluacije i izvještavanja o uspješnosti i isplativosti rada kontaktnog centra.

27/09/2018 Branka Šagovac

Tko je relevantan za davanje Quality Feedbacka?

2

U kontaktnom centru se odgovara na tisuće poziva mjesečno. Kvaliteta pružene usluge je jako važna jer direktno utječe na zadovoljstvo korisnika. Procjenjivanje kvalitete komunikacije s korisnikom obavlja se iz različitih pogleda. Interno, od strane tima za osiguranje kvalitete i eksterno, direktno od strane korisnika.