Služba za korisnike

16/01/2020 Branka Šagovac

Važnost interne komunikacije u kontaktnom centru

2

Uspostavljanjem dobre interne komunikacije osnažujete eksternu komunikaciju. 2 min. čitanja

28/11/2019 Branka Šagovac

Olakšajte rad kontaktnom centru uz kvalitetnu bazu znanja

1

Bez obzira gradite li potpuno novu bazu znanja ili proširujete postojeću, prije svega razmislite i postavite par pitanja te ozbiljno pristupite ovom zadatku. Na prvu se čini jednostavno, no implementacija ili poboljšanje baze znanja zahtjeva angažman više sudionika i planirano vrijeme za svaku fazu rada na njoj. 5 min. čitanja

07/11/2019 Branka Šagovac

Kako da kontaktni centar ne postane dosadno mjesto rada?

1

Koliko vam je zabavno na poslu? Svi imamo potrebu za uzbuđenjem, želimo igrati igru, osjećati se opušteno jer nas te emocije dalje motiviraju i angažiraju u našem radu. Želimo pripadati timu i zajedno sudjelovati u ostvarenju izvrsnih rezultata. Želimo napredovati i razvijati se. 2 min. čitanja

24/10/2019 Tara Grbčić

Učinite svoj kontaktni centar popularnim unutar kompanije

2

Svakodnevno se susrećem s djelatnicima i voditeljima kontaktnih centara i problematika je otprilike kod svih ista - unutar kompanije ih se marginalizira. Kontaktni centri često su percipirani kao mjesta na kojima rade samo studenti, posao nije zahtjevan, samo pričaju na telefon i nemaju pojma ni o čemu, samo prosljeđuju. A to je daleko od istine. 3 min. čitanja

27/09/2019 Branka Šagovac

Pozivni centar ili kontaktni centar?

1

Iako često možemo čuti da se oba termina koriste naizmjenično, ipak postoji značajna razlika između kontaktnog i pozivnog centra. 3 min. čitanja

13/09/2019 Nikola Kranjčević

Glas kao oruđe u poslovnom svijetu

2

Glas koristimo kako bismo prenosili informacije, ali i kako bismo stekli povjerenje drugih, uvjerili ih u ono što je nama važno, a koristimo ga i za zabavu. No, koliko često zapravo razmišljamo o tomu da glas koristimo u poslovne svrhe? 5 min. čitanja