CX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.
Kontaktni centri su središnje mjesto komunikacije s korisnicima, a Godišnjom nagradom CX.hr portala odajemo priznanje onima koji su se u tom važnom segmentu kompanije posebno iskazali.
Nagrade su se dodijelile u sklopu 19. MeetUP-a Radilice koji se održao 19.5.2022. u Kaptol Centru na temu „Jesmo li u zraku ili u oblaku?”
Nagrade su se dodijelile u 6 kategorija, a dodjelu nagrada vodila je Damirka Pongračić, inicijatorica Nagrade i savjetnica za kontaktne centre. Damirka Pongračić na početku se zahvalila stručnoj komisiji koja je, uz nju, ove godine odlučivala o dobitnicima. U stručnoj komisiji bili su: Katarina Pranjić Sorić, konzultantica za korisničko iskustvo, Tvrtko Stošić, konzultant za kontaktne centre, Amir Kashiba, marketing manager i Milena Jaković, agentica u kontakt centru i dobitnica prošlogodišnje Nagrade CX.hr portala u kategoriji Najbolji djelatnik.
Punih ruku nagrada s MeetUP-a su otišli timovi iz A1 i LAQO-a. A1 je osvojio nagradu za Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta, a Dubravka Bojko iz A1 dobila je nagradu za Najboljeg voditelja tima. LAQO je obranio nagrade koje je dobio i prošle godine: nagradu za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta i nagradu za Najbolje korisničko iskustvo.
Nagradu za Najboljeg djelatnika osvojila je Maja Gužvić iz Komparea, dok je nagrada za Najbolji timski duh završila u rukama Significo savjetovanja.
Čestitamo svim ovogodišnjim dobitnicima i želimo da se i dalje trudite pružati vrhunsko korisničko iskustvo svojim korisnicima!