Iva Tadić 09/06/2025

Godišnja nagrada CX.hr portala za 2024.godinu

Iskustvo zaposlenika
Iskustvo zaposlenika
1 min. čitanja 0

Zaključena je još jedna dodjela Godišnje nagrade CX.hr portala za vrhunsko korisničko iskustvo u 2024. godini, na 22. MeetUP-u Radilice u Zagrebu.

Dobitnici CX.hr nagrade za 2024. godinu po kategorijama su:

Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta: Samsung Electronics - Podružnica Zagreb
Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta: Valamar Riviera
Najbolje korisničko iskustvo: Croatia osiguranje d.d.
Najbolji djelatnik: Nikola Popović, Maistra Hospitality Group
Najbolji voditelj tima: Dario Stojanović, Maistra Hospitality Group
Najbolji timski duh: Croatia osiguranje d.d.

Nagrade CX.hr portala svake godine donose priznanje onima koji korisničko iskustvo postavljaju visoko na listu svojih prioriteta. Ova priznanja ističu organizacije koje neprestano unaprjeđuju svoje procese, timove i pristupe radu s korisnicima. Dobitnici nisu samo lideri u svojoj domeni, već i inspiracija drugima koji žele graditi kvalitetnije i učinkovitije kontaktne centre.

Ovogodišnja dodjela okupila je predstavnike različitih industrija, potvrđujući koliko su zadovoljstvo korisnika i briga za kvalitetnu komunikaciju danas ključni za održiv rast i prepoznatljivost na tržištu. Osvojene nagrade predstavljaju rezultat dugoročnog ulaganja u ljude, tehnologiju i odnose – ulaganja koja se vraćaju kroz lojalnost korisnika i jačanje reputacije.

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.