Autor

Iva Tadić

Urednica rubrike Novosti

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.

17/12/2021 Korisničko iskustvo

Iskoristite trikove Djeda Mraza kako bi poboljšali kontakt centar

0

„Ajme, Iva, ovo moraš vidjeti, proslijedit ću ti link pa pusti doma svojoj kćeri.“, uz tu mi je rečenicu kolegica neki dan proslijedila link za poziv Djeda Mraza. Isti link ovih je dana vjerojatno dobilo 90% Hrvata koji su roditelji. Pa čak je i Maja pustila poziv Djeda Mraza svom Bloomu! 😊

3 min. čitanja
17/06/2022 Korisničko iskustvo

19. MeetUP i proglašenje dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala

0

CX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.

2 min. čitanja
15/07/2022 Korisničko iskustvo

Muke po frizeru - ili kako zadržati dobar dojam kada ne možete pružiti svoju uslugu klijentu

0

Odlučila sam se počastiti frizurom u frizerskom salonu. Nije bilo posebnog povoda, osim što mi se nije dalo prati doma kosu i bio je četvrtak.

4 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se