Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.

18/01/2023 Iskustvo zaposlenika

5 koraka do zadovoljnog djelatnika – priča iz vlastitog iskustva

1

Proslavila sam nedavno godinu dana na trenutnom radnom mjestu. Često sam u zadnje vrijeme čula od prijatelja i poznanika pitanje: „I, jesi li i dalje jako zadovoljna sa svojim poslom?“.

3 min. čitanja
20/04/2023 Iskustvo zaposlenika

Tko su finalisti Godišnje nagrade CX.hr portala za 2022. godinu?

0

1 min. čitanja
02/06/2023 Iskustvo zaposlenika

Tko su dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala za 2022. godinu?

0

2 min. čitanja
17/12/2021 Korisničko iskustvo

Iskoristite trikove Djeda Mraza kako bi poboljšali kontakt centar

1

„Ajme, Iva, ovo moraš vidjeti, proslijedit ću ti link pa pusti doma svojoj kćeri.“, uz tu mi je rečenicu kolegica neki dan proslijedila link za poziv Djeda Mraza. Isti link ovih je dana vjerojatno dobilo 90% Hrvata koji su roditelji. Pa čak je i Maja pustila poziv Djeda Mraza svom Bloomu! 😊

3 min. čitanja
17/06/2022 Korisničko iskustvo

19. MeetUP i proglašenje dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala

1

CX.hr portal dodijelio je sedmu godinu za redom Godišnju nagradu CX.hr portala. Godišnja nagrada CX.hr portala prepoznaje i nagrađuje najbolje kontaktne centre, kao i njihove djelatnike koji pokazuju izvrsne rezultate u sljedećim područjima: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.

2 min. čitanja
15/07/2022 Korisničko iskustvo

Muke po frizeru - ili kako zadržati dobar dojam kada ne možete pružiti svoju uslugu klijentu

0

Odlučila sam se počastiti frizurom u frizerskom salonu. Nije bilo posebnog povoda, osim što mi se nije dalo prati doma kosu i bio je četvrtak.

4 min. čitanja
30/01/2023 Korisničko iskustvo

Milena Jaković: Od najbolje agentice do članice komisije za Godišnju nagradu CX.hr portala

1

Milena Jaković dobitnica je Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji za Najboljeg djelatnika kontakt centra za 2020. godinu, a prošle godine sudjelovala je u istom natječaju u ulozi članice komisije. U intervjuu je s nama podijelila svoja iskustva sudjelovanja u Natječaju - iz obje pozicije.

3 min. čitanja
01/02/2023 Korisničko iskustvo

A1 - Najbolji kontakt centar s 30 i više radnih mjesta u 2021. godini

1

Dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 30 i više radnih mjesta otkrili su nam što smatraju najvećom prednosti svog kontakt centra i receptom za uspjeh, a rekli su kako se već sada vesele prijavi na ovogodišnji natječaj.

3 min. čitanja
08/02/2023 Korisničko iskustvo

Amir Kashiba: Što sam naučio, a što me iznenadilo tijekom natječaja za Godišnju nagradu CX.hr portala

1

3 min. čitanja
17/02/2023 Korisničko iskustvo

LAQO - Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta za 2021. godinu

1

LAQO je dvije godine za redom osvojio Godišnju nagradu CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. U intervjuu su nam otkrili kako su od zadnjeg natječaja implementirali dosta novih procesa i načina rada. Sve novosti otkrit će nam u sljedećoj prijavi, za koju, kako kažu, već bruse olovke i pripremaju materijale.

2 min. čitanja
23/02/2023 Korisničko iskustvo

Maja Gužvić - Najbolja agentica u kontakt centru u 2021. godini

1

2 min. čitanja
16/03/2023 Korisničko iskustvo

Dubravka Bojko - Najbolja voditeljica tima u 2021. godini

1

3 min. čitanja
22/03/2023 Korisničko iskustvo

Significo - Najbolji timski duh u 2021. godini

1

3 min. čitanja
27/03/2023 Korisničko iskustvo

Svjetlana Ranek Franjul: Kako je izgledao put od menadžerice na kruzeru do savjetnice za poboljšanje uslužnosti

0

Razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjek, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. Nakon godina provedenih u turizmu, počela je sve više primjećivati svaki aspekt uslužnosti i tada je došla na ideju da pokrene "Service Mindset" putem kojeg vodi edukacije i savjetovanja s ciljem poboljšanja uslužnosti.

7 min. čitanja
30/03/2023 Korisničko iskustvo

LAQO - Najbolje korisničko iskustvo u 2021. godini

0

LAQO, prošlogodišnji dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala, u intervjuu su nam otkrili svoju formulu uspjeha: kako korisnicima isporučiti najbolje korisničko iskustvo.

2 min. čitanja
12/05/2023 Korisničko iskustvo

Svjetlana Ranek Franjul: Kako je bilo raditi na riječnom kruzeru?

0

Razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjul, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. U drugom dijelu intervjua saznajte kako se rješavaju reklamacije na brodu, s kojim čudnim zahtjevima su se znali susresti, kako uskladiti privatni život i posao na brodu te kako stalno održavati dobro raspoloženje pred gostima.

5 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se