Iva Tadić 30/01/2023

Milena Jaković: Od najbolje agentice do članice komisije za Godišnju nagradu CX.hr portala

Korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo
3 min. čitanja 1

Milena Jaković dobitnica je Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji za Najboljeg djelatnika kontakt centra za 2020. godinu, a prošle godine sudjelovala je u istom natječaju u ulozi članice komisije. U intervjuu je s nama podijelila svoja iskustva sudjelovanja u Natječaju - iz obje pozicije.

 Milena Jaković je agentica u kontaktnom centru od svojih studentskih dana (od 2013. godine). Trenutno je na radnom mjestu agentice mail korisničke podrške klijentima u Erste & Steiermärkische Bank d.d., a s nama je podijelila kako je došla u kontakt centar ove banke.

"Erste banku u Rijeci smatraju domaćom bankom, još od nekadašnje Riječke banke. Kao i svi članovi moje obitelji, tako sam i ja prve bankarske usluge započela koristiti baš u njoj za vrijeme studija. Kada sam prvi put imala potrebu za podrškom u korištenju kartice, nazvala sam Kontakt centar Erste banke za pomoć. Djelatnica koja se javila, oduševila me svojom ljubaznošću te spremnošću na pomoć. Navedeni razgovor i spomenuta djelatnica ostali su mi u pozitivnom sjećanju, te sam vidjevši oglas za studentski radno mjesto u Kontakt centru nekoliko dana kasnije odlučila se prijaviti. Šest godina kasnije i dalje radim ovaj posao s jednako motivacije.", dijeli Milena.

U nastavku pročitajte što je potaknulo Milenu da se prijavi za članicu komisije CX.hr portala, što joj je donijela nagrada za najbolju agenticu, što ju je najviše iznenadilo u ulozi članice komisije i koji je njezin savjet za buduće natjecatelje.

  • Koja je bila tvoja motivacija da se prijaviš za članicu komisije za izbor Godišnje nagrade CX.hr portala?

Milena Jaković: Na prijavu za člana komisije prije svega potaknulo me osvajanje nagrade CX.hr portala u kategoriji za Najboljeg djelatnika. Smatrala sam kako iz pozicije agenta kontaktnog centra mogu doprinijeti prepoznavanju i kvalitetnom ocjenjivanju svakog kandidata, a posebno onih u kategoriji za Najboljeg djelatnika.

  •  Kakva su bila tvoja iskustva vezano za natječaj kada si sudjelovala kao natjecateljica?

Milena: Za mene je prijava i sudjelovanje u natječaju bilo predivno iskustvo. Putovanje koje me dodatno motiviralo u svakodnevnom radu i pomoglo mi u izgradnji mene kao agenta. Iskustvo koje ću doista pamtiti cijeli život te svakako želim zahvaliti svojoj direktorici Silviji Juričić koja je prepoznala moj potencijal te predložila prijavu na natječaj.

  •  Što je tebi donijela nagrada CX.hr portala? Što bi istaknula kao najveći benefit nagrade CX.hr portala za pojedince?

Milena: Nagrada CX.hr portala donijela mi je potvrdu da svoj posao radim izuzetno kvalitetno te da svi u našem timu zajedno radimo jako dobar posao. Najveći benefit ove nagrade bilo bi je ostvarivanje mogućnosti da postanem polaznik Contact Center
Akademije koja mi je donijela jedno potpuno novo iskustvo te motiviranost za daljnju edukaciju.

  • Kakvi su ti dojmovi o cjelokupnom procesu iz perspektive članice komisije?

Milena: Kao članica komisije, prije svega mogu istaknuti da su ostale članice i članovi komisije vrhunski stručnjaci od kojih sam dosta toga naučila. Biti članica komisije za mene je bilo još jedno priznanje, ali svakako puno opuštenije od onoga kada sam bila natjecateljica.

  • Što te najviše iznenadilo dok si bila u ulozi članice komisije?

Milena: Kao članicu komisije doista me iznenadilo kako su pojedini voditelji timova prilikom predstavljanja uložili truda u izradu prezentacija te samo prezentiranje da se doista odmah na "prvu" moglo vidjeti koliki im znači tim koji vode te da doista žele pobijediti.

  • Što ti je donijelo članstvo u komisiji?

Milena: Za mene je članstvo u komisiji donijelo divno novo iskustvo te upoznavanje prekrasnih ljudi za koje smatram da su vrhunski stručnjaci u svim područjima koja su vezana za kontakt centre. Također, članstvo u komisiji donijelo mi je uvid u radove i neki drugih kontakt centara te spoznaju kako svi uvijek nastojimo svojim korisnicima pružiti čim bolje korisničko iskustvo.

  • Je li se promijenio tvoj pogled na tvoje radno mjesto nakon što si bila članice komisije? Kako?
Milena Jaković: Pogled na moje radno mjesto nije se promijenio, iako samo postala svjesnija koliko je zapravo svaki agent kontaktnog centra važan „kotačić“ u radu te da su zapravo za uspješan rad kontaktnog centra gotovo u potpunosti zaslužni upravo - agenti.
  • Što si počela primjenjivati u svakodnevnom radu, a čula si/naučila dok si bila natjecateljica ili članica komisije?

Milena: U mom radu nije se puno toga promijenilo, ali svakako sam dobila dodatnu volju i motivaciju za učenjem te izgradnjom sebe kako agentice što vjerujem da ću dodatnim edukacijama svakako i postići.

  • Koja je najpozitivnija stvar koju bi istaknula, a koju ti je donijela nagrada CX.hr portala?

Milena: Ono što bi od svega najviše istaknula svakako je upisivanje i završetak Contact Center Akademije koje mi je donijelo mogućnost upoznavanja nekih novih tehnika i alata rada u kontaktnim centrima, ali ipak najviše od svega istaknula bi upoznavanje divnih novih ljudi s kojima sam razmjenjivala svakodnevno iskustvo rada. Ekipa kakvu bi svatko poželio u svom kontakt centru.

  • Koji bi bio tvoj savjet za buduće natjecatelje?

Milena: Prijava na natječaj svakako je odličan put za karijeru ukoliko volite i želite raditi na sebi, spremni ste na učenje te nova iskustva. Za prijavu na natječaj potrebno je samo malo hrabrosti, a sve ostalo prezentirat ćete u najboljem svjetlu - kako vjerujem da svoj posao i radite.

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.