Damirka Pongračić 01/10/2024

Evolucija umjetne inteligencije u kontakt centrima: Od početaka do danas

Tehnologija
Tehnologija
0

U posljednjih nekoliko desetljeća, tehnologija umjetne inteligencije (AI) značajno je promijenila način na koji tvrtke komuniciraju s korisnicima. Kontakt centri, koji su dugo bili srce korisničke podrške, prošli su kroz dramatičnu transformaciju zahvaljujući napretku AI tehnologija. Ono što je nekada bio jednostavan sustav pozivnih centara s ljudskim agentima, danas je postalo sofisticirana mreža automatiziranih rješenja koja koriste strojno učenje, analitiku i prirodni jezik za poboljšanje iskustva korisnika.

Autor

Damirka Pongračić

Urednica i autorica

Poslovna trenerica i savjetnica za kontaktne centre, razvijala se kroz poslove direktne prodaje, uspostave i vođenja telesales timova te višegodišnjeg vođenja pozivnog centra Iskon Interneta. Edukacije i supervizije djelatnika, čiji je posao usko vezan uz obradu korisničkih upita i kvalitetu usluge, njezina su uža specijalnost. Svoja iskustva često primjenjuje u ulozi savjetnice za uspostavu novih i/ili proširenju postojećih kapaciteta kontaktnih centara. Znanja i vještine stekla je kroz program NLP-a (majstor neurolingvističkog programiranja) te mnoge edukacije iz područja voditeljskih vještina, upravljanja ljudima, kvalitete usluge i odnosa s korisnicima.