Autor

Damirka Pongračić

Savjetnica za kontaktne centre

Poslovna trenerica i savjetnica za kontaktne centre, razvijala se kroz poslove direktne prodaje, uspostave i vođenja telesales timova te višegodišnjeg vođenja pozivnog centra Iskon Interneta. Edukacije i supervizije djelatnika, čiji je posao usko vezan uz obradu korisničkih upita i kvalitetu usluge, njezina su uža specijalnost. Svoja iskustva često primjenjuje u ulozi savjetnice za uspostavu novih i/ili proširenju postojećih kapaciteta kontaktnih centara. Znanja i vještine stekla je kroz program NLP-a (majstor neurolingvističkog programiranja) te mnoge edukacije iz područja voditeljskih vještina, upravljanja ljudima, kvalitete usluge i odnosa s korisnicima.

17/12/2019 Iskustvo zaposlenika

Kako pronaći dobrog djelatnika

2

Dobro organizirana i provedena selekcija i odabir djelatnika za bilo koju poziciju ključan je moment u svakom procesu brige o kvaliteti isporuke usluge.

5 min. čitanja
13/03/2020 Korisničko iskustvo

Pitajmo svoje goste

1

Tko pita ne skita …

2 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se