Iva Tadić 02/06/2023

Tko su dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala za 2022. godinu?

Iskustvo zaposlenika
Iskustvo zaposlenika
2 min. čitanja 0

Na 20. Radilica MeetUP-u proglašeni su dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala za 2022. godinu.

U kategoriji za Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta titulu je osvojio Hrvatski Telekom, dok je u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta dobitnik Significo.

Najbolji voditelj tima je Marko Bregović iz Assist Digitala, a Najbolji djelatnik Amado Mašinović iz Erste Card Cluba. Titulu Najboljeg timskog duha komisija je dodijelila Erste Card Clubu, dok su Croatia Osiguranju i LAQO Osiguranju dodijeljene nagrade za Najbolje korisničko iskustvo.

Damirka Pongračić, inicijatorica Godišnje nagrade CX.hr portala ispričala je više o ideji koja je dovela do pokretanja Nagrade i ovogodišnjem Natječaju.

"Godišnju nagradu CX portala pokrenuli smo s ciljem osnaženja uloge i podizanja svijesti o važnosti kontaktnih centara u Hrvatskoj. Kroz godine koje su iza nas Nagrada je prerasla okvire samih kontaktnih centara i danas predstavlja priznanje struke za cjelovito korisničko iskustvo koje svakodnevno pružamo našim korisnicima. Ovogodišnjom nagradom ponovno želimo odati priznanje timovima i pojedincima koji iz godine u godinu ulažu sve veći napor u izgradnji vrhunskih timova i zadovoljnih pojedinaca.

Svake godine je nama kao komisiji sve teže odabrati najbolje jer je kontinuirani rast i razvoj iz godine u godinu rezultiraju zaista iznimnim kandidatima u svim kategorijama čemu smo svjedočili u ovogodišnjem Natječaju. Posebno bih istaknula ovogodišnje finaliste koji su nam svojim prezentacijama predstavili vrhunske rezultate, sjajne aktivnosti i inicijative koje su u proteklih godinu dana poduzeli kako bi iste ostvarili. Mogu samo reći da sam presretna i ponosna što imam priliku biti dijelom ove predivne priče koja će sigurna sam još dugi niz godina sve nas skupa gurati da rastemo i razvijamo se primarno radi nas samih, a posljedično i radi naših korisnika jer ne zaboravimo kada mi rastemo, rastu i naši rezultati.

Pozivam sve da se prijavite na idući natječaj i odate priznanje svim tim divnim ljudima koji svakodnevno marljivo i predano rade!"

Amado Mašinović

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.