Iva Tadić 20/04/2023

Tko su finalisti Godišnje nagrade CX.hr portala za 2022. godinu?

Iskustvo zaposlenika
Iskustvo zaposlenika
1 min. čitanja 0

Odabrani su finalisti za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu!

Finaliste je odabrala peteročlana stručna komisija: Damirka Pongračić (savjetnica za kontaktne centre), Katarina Pranjić Sorić (stručnjakinja za korisničko iskustvo), Matija Pavelić (konzultant za tehnološka rješenja), Sanja Gomuzak (konzultantica za kvalitetu usluge) i Tomislav Stančić (Regional eCommerce Business Development Manager).

U nastavku saznajte tko su finalisti po kategorijama.

Finalisti u kategoriji "Najbolji kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta"

  • A1 Hrvatska d.o.o.
  • Hrvatski Telekom d.d.
  • Valamar Riviera d.d.

Finalisti u kategoriji "Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta"

  • Aminess d.d.
  • LAQO Osiguranje
  • Significo d.o.o.

Finalisti u kategoriji "Najbolji voditelj tima"

  • Marko Bregović, Assist d.o.o.
  • Nataša Harak, Croatia osiguranje d.d.
  • Tomislav Lugarić, Significo d.o.o.

Finalisti u kategoriji "Najbolji djelatnik"

  • Maria Antoanete Čulibrk, Croatia osiguranje d.d.
  • Antonia Škorić, Erste&Steiermärkische Bank d.d.
  • Amado Mašinović, Erste Card Club d.o.o.

Finalisti u kategoriji "Najbolje korisničko iskustvo"

  • Croatia osiguranje d.d.
  • LAQO Osiguranje

Finalisti u kategoriji "Najbolji timski duh"

  • Erste Card Club d.o.o.
  • Significo d.o.o.
  • Oryx Asistencija

Dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala bit će objavljeni 18.5.2023. na MeetUP-u Radilice.

Čestitamo svim finalistima i želimo im puno sreće u nastavku natječaja! 

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.