Dubravka Bojko iz A1 osvojila je nagradu za Najbolju voditeljicu tima za 2021. godinu. Dubravka je u natječaju istaknula kako je ponosna što dugi niz godina radi na ovoj poziciji, ali da i dalje uživa u svom poslu kao na samom početku karijere. Ubrzo nakon što je dobila nagradu CX.hr portala, za Dubravku se otvorila još jedna velika prilika: radno mjesto na novoj poziciji u A1 i dodatno usavršavanje!
Popričali smo s Dubravkom Bojko i Krešimirom Barišićem, u čiji je tim nedavno došla Dubravka. U nastavku pročitajte koje kvalitete je kompanija prepoznala u Dubravki i što je njoj donio natječaj.
- Kako ste odabrali koga ćete nominirati za najboljeg voditelja iz vaše kompanije? Što ste prepoznali u Dubravki kao konkurentne prednosti za natječaj?
A1: Glavne smjernice za odabir su nam bili dobri rezultati, odnos prema radu i ljudima. Dubravka je osoba koja je odlična u svim segmentima i upravo je zato bila logičan izbor. Osim kontinuirano dobrih rezultata, u potpunosti je predana svom timu koju ju jako cijeni i kojem uvijek stoji na raspolaganju. Proaktivnost koju pokazuje uvelike pomaže kod poboljšanja procesa i procedura jer njima olakšava agentima i korisnicima da se njihovi zahtjevi riješe u prvom kontaktu. Takvim pristupom značajno utječe na zadovoljstvo svih - agenta i korisnika.
- Dubravka, je li se promijenio tvoj pogled na tvoje radno mjesto nakon što si dobila nagradu za najbolju voditeljicu?
Dubravka Bojko: Pogled na moje radno mjesto je dobio novi smisao, tako da bih svakako potvrdno odgovorila na ovo pitanje. Sudjelovanjem na natjecanju samu sebe sam dodatno osvijestila da je baš ovo posao koji volim i želim raditi. U članovima svog tima i dalje vidim neiscrpne izvore za nova znanja, nove izazove, i snagu da ovako predano i motivirano nastavim dalje. Rad u kontaktnom centru za mene nije samo moj posao, već je to postala i moja životna filozofija. Ja kroz nju rastem i živim, i spremna sam za još.
- A jeste vi li primijetili promjenu u Dubravkinom radu nakon što je dobila nagradu za najbolju voditeljicu tima?
Krešimir Barišić: Dubravka je nedugo nakon osvojene nagrade, na moju sreću :) odlučila promijeniti segment te karijeru nastavila u Službi za poslovne korisnike od 01.10.2022. Svoje znanje, iskustvo koje je stekla na prošlom radnom mjestu te pozitivnu energiju s kojoj zrači je u rekordnom roku prenijela na kolege unutar tima. Imamo osjećaj kao da je godinama s nama. Ponosni smo na tebe i hvala što si dio našeg tima!
- Dubravka, koji bi bio tvoj savjet za buduće natjecatelje?
Dubravka Bojko: Prvi korak je osvještavanje da već i sama nominacija od strane vlastite kompanije govori da si upravo ti prepoznat/a po svim vrlinama koje se traže od onog najboljeg. Iskoristi ovo kao priliku da sada to potvrdiš i sam/a sa sobom. Biti najbolji ne znači nužno samo pridonositi kompaniji u ostvarenjima i premašivanjima KPI-eva. Budi originalan/na u isticanju koje su to vrline, vještine, djela koja baš tebe čine drugačijim i originalnim i prikaži to na što kreativniji način.
U tijeku su prijave za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu. Imate li i vi u svojoj kompaniji voditelja koji svojim marljivim radom i ogromnim zalaganjem odskače od ostalih? Prijavite ga za Godišnju nagradu CX.hr portala u kategoriji Najbolji voditelj tima! Više informacija i prijave na info@cx.hr.