Iva Tadić 17/02/2023

LAQO - Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta za 2021. godinu

Korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo
2 min. čitanja 1

LAQO je dvije godine za redom osvojio Godišnju nagradu CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. U intervjuu su nam otkrili kako su od zadnjeg natječaja implementirali dosta novih procesa i načina rada. Sve novosti otkrit će nam u sljedećoj prijavi, za koju, kako kažu, već bruse olovke i pripremaju materijale.

  • Ukratko predstavite svoj tim.

LAQO: Unutar LAQO tima svaka osoba, koliko god bila različita, savršeno upotpunjuje kompletnu sliku i naše predstavljanje u svijetu osiguranja. Uvijek smo tu za korisnike, ali i jedni za druge.

Ako ti padne šećer, bez brige jer slastica uvijek imamo na pretek, u slučaju potrebe za kofeinom, najfinija kava te čeka samo par koraka niz hodnik, a topla i motivirajuća riječ u teškim trenutcima stiže bez ikakvog suzdržavanja.

Kod nas nema problema već samo manjih izazova, koje zajedničkim snagama riješimo jer stojimo iza mišljenja da su dvije ili više glava uvijek pametnije od jedne, posebice kada određena situacija zahtjeva više pozornosti. Upravo zbog različitosti pojedinaca unutar tima, svaki dan iznova saznajemo nove informacije i vijesti iz različitih kutova svijeta, nama je stvarno svaki dan nova škola.

Svaka "mala" pobjeda unutar našeg tima ne prolazi nezapaženo, trudimo se proslaviti i pohvaliti svako dobro djelo ili trenutak koji je našu kompaniju, ali i tim doveo do nove razine u pružanju usluga. Slavimo male pobjede, ali se posebno veselimo zajedničkom radu na novima!

  • Koja je bila vaša motivacija da se prijavite na natječaj za Godišnju nagradu CX.hr portala u kategoriji za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta?

LAQO: Naša motivacija za prijavu na natječaj u kategoriji Najbolji kontaktni centar je bio konstantan i predan rad svih članova tima, kao i sami rezultat u poslovnim ciljevima, ali i zadovoljstvu korisnika. 

  • Kakva su bila vaša iskustva vezano za Natječaj?

LAQO: Naše iskustvo natjecanja možemo okarakterizirati kao ugodno, neizvjesno i lijepo. Svaki član tima koji je radio na prijavnici je doprinio svojim znanjem i iskustvom što je na kraju rezultiralo i proglašenjem najboljeg kontaktnog centra.

  • Što vam je donijela nagrada CX.hr portala? Što biste istaknuli kao najveći benefit nagrade CX.hr portala?

LAQO: Sama pobjeda nam je donijela potvrdu da smo uistinu najbolji kontaktni centar, ali i vjetar u leđa za nove suradnje s korisnicima i nove projekte. Najveći benefit koji nagrada CX.hr portala je priznanje i potvrda o uspješnosti na razini tima.

  • Što smatrate najvećom prednosti vašeg kontaktnog centra? Što mislite da je prevagnulo i donijelo nagradu baš u vaše ruke?

LAQO: Najveća prednost našeg kontaktnog centra je strpljenje, želja za pružanjem pomoći i davanjem savjeta. Izuzev poslovnih rezultata, jedan od glavnih razloga koji je zaslužan za pobjedu je predstavljanje našeg tima za vrijeme trajanja prijava. Mislimo da je to trenutak koji je prevagnuo i proglasio nas pobjednikom jer naš tim kako pismeno, tako i usmeno odiše pozitivom, energijom i susretljivošću.

  • Što ste naučili tijekom natječaja za CX.hr nagradu?

LAQO: Naučili smo kako uspješno dočarati našu atmosferu na poslu i kolegijalnost.

  • Jeste li implementirali nešto novo u radu svog tima nakon natječaja za CX.hr nagradu?

LAQO: Implementirali smo dosta novih procesa i načina rada koje ćemo s vama podijeliti u sljedećoj prijavi. 😊

  • Koja je najpozitivnija stvar koju bi istaknuli, a koju vam je donijela nagrada CX.hr portala?

LAQO: To bi definitivno bio osjećaj zajedništva i uspjeha.

  • Hoćete li se prijaviti na natječaj za CX.hr nagradu za 2022. godinu?

LAQO: Već brusimo olovke i pripremamo materijale.

  • Koji bi bio vaš savjet za buduće natjecatelje?

LAQO: Budite iskreni i pokušajte što jednostavnije predstaviti vaš tim. Poslovni rezultati će pričati samo za sebe, ali vaš tim vi morate dočarati i predstaviti žiriju i svijetu.

 

Uskoro počinju prijave za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu. Pratite CX.hr portal za više informacija!

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.