Tara Grbčić 04/08/2019

CX agent - rješenje za pronalazak kvalitetnih djelatnika

Služba za korisnike
Služba za korisnike
3 min. čitanja 3

Početkom godine pokrenut je CX agent program s ciljem razvoja vještina i povezivanja djelatnika i kompanija u području korisničke podrške, no razvija se u puno veću priču.

CX agent započeo je kao projekt namijenjen svima koji žele steći praktično iskustvo, pronaći posao u kontaktnom centru i biti konkurentni na natječajima za posao u području korisničke podrške, no razvija se u puno veću priču.

Kako iza CX agent programa stoji tvrtka Radilica koja već preko 11 godina surađuje s većinom kompanija u Hrvatskoj, ovaj program se pokazao kao izvrsna poveznica između ljudi koji žele razvijati svoje vještine i traže posao i kompanija koje traže zaposlenike upravo takvog profila.

Situacija sa zaposlenjem na tržištu drastično se promijenila posljednjih godina, sve je teže pronaći educirane djelatnike u industriji kontaktnih centara a djelatnicima koji su u potrazi za poslom često je teško procijeniti koliko im kompanija odgovara. Ovaj program omogućuje nešto što je u posljednje vrijeme teško pronaći, a to je individualni pristup. Takav pristup se u ovom programu postiže kroz savjetodavni razgovor sa svakim polaznikom te otvorenom komunikacijom od samog trenutka prijave.

Kroz proces polaganja ispita, usmeni intervju i kroz situacijska pitanja, stručnjaci procjenjuju stvarne aspiracije svakog polaznika te u obzir uzimaju i sva znanja o funkcioniranju kompanija koje traže djelatnike.

Polaznici programa oduševljeni su mogućnošću polaganja online upravo zbog jednostavnosti i fleksibilnosti, čemu svjedoče i izjave polaznika.

"Divno je bilo pročitati da sam uspješno položila ispite i postala CX agent. Ovo iskustvo, osim što je bilo iznimno zanimljivo, pomoglo mi je i unaprijediti sebe kao prodavača, što mislim da je itekako važno s obzirom na prirodu posla koji obavljam. Iako sam od 1999. u poslovima koji uključuju interakciju s ljudima, vaši moduli (posebno modul o zahtjevnim kupcima) pomogli su mi sagledati posao i komunikaciju s kupcima iz posve nekog novog kuta, boljeg, ali i puno 'bezbolnijeg'.

Ovo iskustvo, osim što je bilo iznimno zanimljivo, pomoglo mi je i unaprijediti sebe kao prodavača.

Zahvalna sam na prilici koju sam dobila da naučim nešto novo, da to usvojim i primjenjujem. Sam proces je bio iznimno praktičan i sadržajan, sve ono bitno ste prenijeli na jedan pamtljiv i jednostavan način i doista nemam zamjerke. Usmeni dio je bio iznimno ugodan, vrijeme je prošlo jako brzo, bilo je zabavno i opušteno." - Doris

Kroz 6 e-learning modula, odnosno 12 interaktivnih video sadržaja, polaznici prolaze sve potrebne teme za svakodnevnu komunikaciju s velikim brojem različitih ljudi. Od poslovne uloge agenta u kontaktnom centru, komunikacijskih vještina, specifičnosti vezanih uz e-mail ili chat komunikaciju pa sve do razvoja prodajnih vještina i vještina komuniciranja u zahtjevnim situacijama.

Cilj ovog programa je povezati što više djelatnika sa željenim kompanijama i omogućiti im kvalitetnu edukaciju i pripremu za rad. Ako i vi tražite svoje mjesto pod poslovnim suncem i težite razvoju, prvi korak je prijaviti se i krenuti u avanturu!

Sve dodatne informacije o CX agent programu možete pronaći na: https://www.cx.hr/cx-agent/

Autor

Tara Grbčić

Trenerica poslovnih vještina i savjetnica za uspostavu i razvoj kontaktnih centara

Tara je diplomirana novinarka, poslovna trenerica i savjetnica za kontaktne centre s višegodišnjim iskustvom u vođenju i educiranju prodajnih timova. Usmjerena je na razvoj vještina djelatnika u bankarskom sektoru, turizmu i telekom industriji. Obožava dijeliti iskustva i pisati, a najveći fokus stavlja na motivaciju djelatnika, razvoj kontaktnih centara i korisničko iskustvo. Obožava dobar film, seriju, kvalitetno druženje uz kavu s puno prijatelja i naravno - shopping!