Autor

Tara Grbčić

16/07/2019 Iskustvo zaposlenika

5 razloga zbog kojih se zaposlenici zadržavaju na svom radnom mjestu

4

Jedan od najvećih izazova s kojim se kompanije danas susreću je kako pronaći i zadržati kvalitetne zaposlenike.

6 min. čitanja
19/09/2019 Iskustvo zaposlenika

10 stvari koje svaki zaposlenik treba znati o svom poslu

1

Zaposlenici neke kompanije dio su njenog brenda, a izvrsnost i stručnost nekog zaposlenika automatski poboljšavaju dojam o kompaniji u kojoj radi, isto kao što i nesposobnost djelatnika odmah preslikavamo na cijelu kompaniju.

3 min. čitanja
26/07/2019 Služba za korisnike

Uz malo truda do bolje prodaje

2

Obožavam kupovati, ali ne volim da mi se prodaje, a vi?

4 min. čitanja
04/08/2019 Služba za korisnike

CX agent - rješenje za pronalazak kvalitetnih djelatnika

3

Početkom godine pokrenut je CX agent program s ciljem razvoja vještina i povezivanja djelatnika i kompanija u području korisničke podrške, no razvija se u puno veću priču.

3 min. čitanja
24/10/2019 Služba za korisnike

Učinite svoj kontaktni centar popularnim unutar kompanije

2

Svakodnevno se susrećem s djelatnicima i voditeljima kontaktnih centara i problematika je otprilike kod svih ista - unutar kompanije ih se marginalizira. Kontaktni centri često su percipirani kao mjesta na kojima rade samo studenti, posao nije zahtjevan, samo pričaju na telefon i nemaju pojma ni o čemu, samo prosljeđuju. A to je daleko od istine.

3 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se