Tara je diplomirana novinarka, poslovna trenerica i savjetnica za kontaktne centre s višegodišnjim iskustvom u vođenju i educiranju prodajnih timova. Usmjerena je na razvoj vještina djelatnika u bankarskom sektoru, turizmu i telekom industriji. Obožava dijeliti iskustva i pisati, a najveći fokus stavlja na motivaciju djelatnika, razvoj kontaktnih centara i korisničko iskustvo. Obožava dobar film, seriju, kvalitetno druženje uz kavu s puno prijatelja i naravno - shopping!
Jedan od najvećih izazova s kojim se kompanije danas susreću je kako pronaći i zadržati kvalitetne zaposlenike.
6 min. čitanjaZaposlenici neke kompanije dio su njenog brenda, a izvrsnost i stručnost nekog zaposlenika automatski poboljšavaju dojam o kompaniji u kojoj radi, isto kao što i nesposobnost djelatnika odmah preslikavamo na cijelu kompaniju.
3 min. čitanjaObožavam kupovati, ali ne volim da mi se prodaje, a vi?
4 min. čitanjaPočetkom godine pokrenut je CX agent program s ciljem razvoja vještina i povezivanja djelatnika i kompanija u području korisničke podrške, no razvija se u puno veću priču.
3 min. čitanjaSvakodnevno se susrećem s djelatnicima i voditeljima kontaktnih centara i problematika je otprilike kod svih ista - unutar kompanije ih se marginalizira. Kontaktni centri često su percipirani kao mjesta na kojima rade samo studenti, posao nije zahtjevan, samo pričaju na telefon i nemaju pojma ni o čemu, samo prosljeđuju. A to je daleko od istine.
3 min. čitanja