Autor

Tara Grbčić

Trenerica poslovnih vještina i savjetnica za uspostavu i razvoj kontaktnih centara

Tara je diplomirana novinarka, poslovna trenerica i savjetnica za kontaktne centre s višegodišnjim iskustvom u vođenju i educiranju prodajnih timova. Usmjerena je na razvoj vještina djelatnika u bankarskom sektoru, turizmu i telekom industriji. Obožava dijeliti iskustva i pisati, a najveći fokus stavlja na motivaciju djelatnika, razvoj kontaktnih centara i korisničko iskustvo. Obožava dobar film, seriju, kvalitetno druženje uz kavu s puno prijatelja i naravno - shopping!

16/07/2019 Iskustvo zaposlenika

5 razloga zbog kojih se zaposlenici zadržavaju na svom radnom mjestu

4

Jedan od najvećih izazova s kojim se kompanije danas susreću je kako pronaći i zadržati kvalitetne zaposlenike.

6 min. čitanja
19/09/2019 Iskustvo zaposlenika

10 stvari koje svaki zaposlenik treba znati o svom poslu

1

Zaposlenici neke kompanije dio su njenog brenda, a izvrsnost i stručnost nekog zaposlenika automatski poboljšavaju dojam o kompaniji u kojoj radi, isto kao što i nesposobnost djelatnika odmah preslikavamo na cijelu kompaniju.

3 min. čitanja
26/07/2019 Služba za korisnike

Uz malo truda do bolje prodaje

2

Obožavam kupovati, ali ne volim da mi se prodaje, a vi?

4 min. čitanja
04/08/2019 Služba za korisnike

CX agent - rješenje za pronalazak kvalitetnih djelatnika

3

Početkom godine pokrenut je CX agent program s ciljem razvoja vještina i povezivanja djelatnika i kompanija u području korisničke podrške, no razvija se u puno veću priču.

3 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se