RAZVOJ VJEŠTINA

Poslovna uloga i utjecaj percepcije na ishod razgovora

Poslovna uloga i utjecaj percepcije na ishod razgovora
4

Što sve uključuje poslovna uloga agenta u kontaktnom centru i što su sve njegove odgovornosti?

Kako biste kada ste korisnici usluga svakodnevno komunicirali s kompanijama da kontaktni centri ne postoje? U ovom modulu provjerite kako djelatnici kontaktnih centara kroz svoju poslovnu ulogu ispunjavaju očekivanja korisnika i utječu na njegovo zadovoljstvo korištenjem usluge. Djelatnici u kontaktnim centrima svakodnevno komuniciraju s velikim brojem korisnika. Kako bi se mogli razumjeti s najrazličitijim sugovornicima važno je osvijestiti utjecaj percepcije na ishod komunikacije.

Naučit ćete što je sve oblikovalo našu percepciju i koji su faktori oblikovali našu percepciju, saznat ćete zbog čega doživljavamo, vidimo ili čujemo svijet drugačije od svojih sugovornika.

Uz osvještavanje različitosti percepcija, naučit ćete sve što se s nama događa na nesvjesnoj razini dok komuniciramo, i sve što utječe na uspjeh ili neuspjeh komunikacije te kako te utjecaje prevladati kako bismo uspješno komunicirali i pružili vrhunsko korisničko iskustvo.