RAZVOJ VJEŠTINA

Priprema za prodaju i saznavanje potrebe

Priprema za prodaju  i saznavanje potrebe
2

Koliko puta ste zaprimili loš prodajni poziv ili ste doživjeli da prolazeći gradom vas netko zaustavi i na način koji vam nimalo ne odgovara prezentira neki proizvod ili uslugu?

Sigurno ste i sami uočili da od nekih ljudi možete kupiti sve, a od drugih ne biste kupili ni ono što vam uistinu treba? Svi volimo kupovati, no nitko ne voli da mu se prodaje. Danas smo sa svih strana zasićeni raznim ponudama, te se odlučujemo na kupovinu ovisno o pristupu koji je prodavač prema nama iskoristio. U ovom modulu naučit ćete da razlikujemo tri osnovna pristupa prodaji, a najveću razliku čini onaj koji u obzir uzima potrebe korisnika.

Sugestivna prodaja kojom ispunjavamo potrebe korisnika sastoji se od sedam koraka. Prvo se pripremamo za prodaju, a u drugom koraku uspostavljamo odnos s korisnikom. U ovom modulu ćete uvježbati sve vrste i tehnike postavljanja pitanja kako biste naučili saznati potrebu korisnika, te uspostavili kontrolu nad razgovorom.

Nakon što ispitamo potrebe korisnika spremni smo za prezentaciju proizvoda ili usluge.

Naučit ćete i kako se povezivanjem prednosti proizvoda s potrebom i korisnikovim vrijednostima približiti prodajnom trenutku i uliti povjerenje kupcu.