Iva Tadić 08/02/2023

Amir Kashiba: Što sam naučio, a što me iznenadilo tijekom natječaja za Godišnju nagradu CX.hr portala

Korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo
3 min. čitanja 1

Amir Kashiba je marketing manager u Transcomu, tvrtki koja pruža CRM usluge, usluge službe za korisnike te usluge teleprodaje, telemarketinge i direktne prodaje klijentima. Amir ima 12 godina iskustva rada u call centrima, 8 godina iskustva u vođenju marketing agencija te u radu i razvoju projekata velikih brendova. Prošle godine okušao se u ulozi člana komisije za Godišnju nagradu CX.hr portala.

Što je naučio kao član komisije, kako opisuje cjelokupno iskustvo i koji je njegov savjet za buduće natjecatelje, saznajte u intervjuu.

  • Kakvi su ti dojmovi o cjelokupnom procesu iz perspektive člana komisije za Godišnju nagradu CX.hr portala?

Amir Kashiba: Dojam je fenomenalan, malo šta mogu dodati. Očekujem iz godine u godinu još više natjecatelja, ideja i zabave.

  • Koja ti je bila motivacija da prihvatiš ulogu člana komisije?

Amir Kashiba: Motivacija čak i nije bila faktor, već znatiželja i novo iskustvo putem kojeg mogu biti dio nečega unikatnog i posebnog u našoj regiji.

  • Što bi istaknuo kao najveći benefit nagrade CX.hr portala za kompanije, ali i za pojedince?

Amir Kashiba: Kompanije imaju mogućnost istaknuti se na tržištu kao lider u jednom ili više segmenata, demonstrirati svoje solucije i procese te uspješnost istih, a time privući pažnju novih partnera. Svakako je ekspozicija koja podiže rejting kompanije kao poslodavca. Za pojedince ovo je odlična prilika pokazati svoje znanje u jednom od poslova koji zahtjeva izuzetnu količinu strpljenja, empatije, točnosti i preciznosti.

  • S obzirom na tvoje dugogodišnje iskustvo u call centar industriji, što vidiš kao najveću promjenu u industriji, a možda je bilo vidljivo i u natječaju za CX.hr nagradu?

Amir Kashiba: Najveća promjena u industriji jest razvijanje inhouse solucija/softvera, brojne digitalizacije koje direktno imaju impakt na zadovoljstvo i iskustva korisnika te agenta.

  • Što te najviše iznenadilo dok si bio u ulozi člana komisije?

Amir Kashiba: Odlična organizacija.

  • Što si počeo primjenjivati u svakodnevnom radu, a čuo si/naučio dok si bio član komisije?

Amir Kashiba: Počeo sam definitivno razmišljati kako još mogu utjecati na korisničko iskustvo u raznim marketinškim aktivnostima koje provodim.

  • Koja je najpozitivnija stvar koju bi istaknuo, a koju ti je donijela nagrada CX.hr portala i sudjelovanje u ulozi člana komisije?

Amir Kashiba: Osobno mi je najveća nagrada upoznati sve te divne ljude koji se svakodnevno trude napraviti razliku u industriji i svladati prepreke u dnevnom poslovanju.

  • Koji bi bio tvoj savjet za buduće natjecatelje?

Amir Kashiba: Budi svoj/a, budi opušten/a, pokaži što znaš. 😊

  • A što bi poručio budućim članovima komisije?

Amir Kashiba: Poruka za članove komisije je da se jednako trude i da nastave s istim elanom.

 

Iskoristite Amirove savjete i prijavite se na natječaj za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu. Sve informacije i prijave: info@cx.hr.

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.