Iva Tadić 30/03/2023

LAQO - Najbolje korisničko iskustvo u 2021. godini

Korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo
2 min. čitanja 0

LAQO, prošlogodišnji dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala, u intervjuu su nam otkrili svoju formulu uspjeha: kako korisnicima isporučiti najbolje korisničko iskustvo.

  • Ukratko predstavite svoj tim.

LAQO: Unutar LAQO tima svaka osoba koliko god bila različita, savršeno upotpunjuje kompletnu sliku i naše predstavljanje u svijetu osiguranja. Uvijek smo tu za korisnike, ali i jedni za druge. Ako ti padne šećer, bez brige slastica uvijek imamo na pretek. U slučaju potrebe za kofeinom, najfinija kava te čeka samo par koraka niz hodnik. A topla i motivirajuća riječ u teškim trenutcima stiže bez ikakvog suzdržavanja. Kod nas nema problema već samo manjih izazova, koje zajedničkim snagama riješimo jer stojimo iza mišljenja da su dvije ili više glava uvijek pametnije od jedne, pa i kada određena situacija zahtjeva više pozornosti.

Upravo zbog različitosti pojedinaca unutar tima, svaki dan iznova saznajemo nove informacije i vijesti iz različitih kutova svijeta, nama je stvarno svaki dan nova škola. Svaka "mala" pobjeda unutar našeg tima ne prolazi nezapaženo, trudimo se proslaviti i pohvaliti svako dobro djelo ili trenutak koji je našu kompaniju, ali i tim doveo do nove razine u pružanju usluga. Slavimo male pobjede, ali se posebno veselimo zajedničkom radu na novima!

  • Koja je bila vaša motivacija da se prijavite na natječaj za Godišnju nagradu CX.hr portala u kategoriji za Najbolje korisničko iskustvo?

LAQO: Naša motivacija za prijavu na natječaj u kategoriji Najbolje korisničko iskustvo je bio povratni odgovor naših korisnika, ostvarivanje kvalitetnih odnosa s istima te povratak pri ugovaranju novih polica.

  • Kakva su bila vaša iskustva vezano za natječaj?

LAQO: Naše iskustvo natjecanja možemo okarakterizirati kao ugodno, neizvjesno i lijepo. Svaki član tima koji je radio na prijavnici je doprinio svojim znanjem i iskustvom što je na kraju rezultiralo i osvajanjem titule „Najbolje korisničko iskustvo“. 

  • Što vam je donijela nagrada CX.hr portala? Što bi istaknuli kao najveći benefit nagrade CX.hr portala?

LAQO: Sama pobjeda nam je donijela potvrdu da imamo najbolje korisničko iskustvo, ali i vjetar u leđa za nove suradnje s korisnicima. Najveći benefit koji nagrada CX.hr portala je priznanje i potvrda o uspješnosti na razini tima.

  • Što mislite da je prevagnulo i donijelo nagradu za Najbolje korisničko iskustvo baš u vaše ruke?

LAQO: Mislimo da je trenutak koji je prevagnuo i proglasio nas pobjednikom konstantni povratak naših korisnika, korištenje naših usluga i LaqoPrevent programa prevencije.

  • Što ste naučili tijekom natječaja za CX.hr nagradu?

LAQO: Naučili smo kako dodatno unaprijediti i poboljšati već sad odlične odnose s korisnicima.

  • Jeste li implementirali nešto novo u radu svog tima nakon natječaja za CX.hr nagradu?

LAQO: Implementirali smo dosta novih procesa i načina rada koje ćemo s vama podijeliti u sljedećoj prijavi. 😊

  • Koja je najpozitivnija stvar koju bi istaknuli, a koju vam je donijela nagrada CX.hr portala?

LAQO: To bi definitivno bio naš način komuniciranja s korisnicima, procedura rješavanja štete i pohvale.

  • Hoćete li se prijaviti na natječaj za CX.hr nagradu za 2022. godinu?

LAQO: Naravno, već se nalazimo u niskom startu.

  • Koji bi bio vaš savjet za buduće natjecatelje?

LAQO: Budite iskreni i pokušajte što jednostavnije i prirodnije predstaviti vaš tim i iskustvo svojih korisnika. Poslovni rezultati će pričati samo za sebe, ali vaš tim vi morate dočarati i predstaviti žiriju i svijetu.

 

Prijave za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu traju još samo danas i sutra, požurite s prijavom! Sve informacije na info@cx.hr.

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.