Razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjul, savjetnicom za poboljšanje uslužnosti koja je turističko iskustvo trenirala 16 godina radeći na kruzerima. U drugom dijelu intervjua saznajte kako se rješavaju reklamacije na brodu, s kojim čudnim zahtjevima su se znali susresti, kako uskladiti privatni život i posao na brodu te kako stalno održavati dobro raspoloženje pred gostima. 5 min. čitanja
2 min. čitanja
LAQO je dvije godine za redom osvojio Godišnju nagradu CX.hr portala za Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. U intervjuu su nam otkrili kako su od zadnjeg natječaja implementirali dosta novih procesa i načina rada. Sve novosti otkrit će nam u sljedećoj prijavi, za koju, kako kažu, već bruse olovke i pripremaju materijale. 2 min. čitanja
Dvostruki dobitnici Godišnje nagrade CX.hr portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar s 30 i više radnih mjesta otkrili su nam što smatraju najvećom prednosti svog kontakt centra i receptom za uspjeh, a rekli su kako se već sada vesele prijavi na ovogodišnji natječaj. 3 min. čitanja
LAQO osiguranje dvostruki je dobitnik Godišnje nagrade CX.hr portala u 2023. godini. Jedna od nagrada koju su osvojili, iz kategorije je “Najbolji kontakt centar do 30 radnih mjesta.” U nastavku saznajte što ističu kao ključ uspjeha i svoje prednosti pred konkurencijom, te s kojim se izazovima najčešće susreću i kako im doskaču. 3 min. čitanja
Maistra Hospitality Group s ponosom je odnijela titulu dobitnika Godišnje nagrade CX.hr portala za 2023. godinu u kategoriji najboljeg timskog duha. Njihova kultura zajedništva, podrške i pozitivnog stava, sažeta u motu "I DON'T CARE, I LOVE IT", čini ih istinskim primjerom uspješnog tima. Ivan Benažić, voditelj tima, u razgovoru s nama podijelio je koje su njihove ključne vrijednosti, te kako su izgradili snažan i povezan tim unatoč izazovima. 2 min. čitanja