Autor

Jasenka Kuburaš

Urednica rubrike Iskustvo zaposlenika
09/02/2022 Korisničko iskustvo

Kojih se CX odluka trebaju držati kompanije ako žele biti uspješne u 2022.?

0

Jeste li znali da čak 92% novogodišnjih odluka propadne? A većina ih propadne odmah na početku – do sredine siječnja!

4 min. čitanja
15/06/2022 Korisničko iskustvo

Mindfulness - o čemu to svi bruje?

0

Posljednjih godina sve se više prepoznaje smanjenje stresa i postizanje psihofizičke dobrobiti zaposlenika važnim preduvjetom u sprječavanju burnouta zaposlenika te povećanju njihove produktivnosti.

4 min. čitanja
30/06/2022 Korisničko iskustvo

Kako mindfulness mijenja CX?

0

U uvodnom članku o mindfulnessu naučili smo što je mindfulness i koje su njegove prednosti, a sada vam donosimo primjere kako mindfulness možemo povezati s CX-om.

4 min. čitanja
07/07/2022 Korisničko iskustvo

Iz pozicije trenera: Kojim smo se temama najviše bavili ovog proljeća?

0

Trenerski posao nikad nije (niti bi trebao biti) puka prezentacija neke teme, već stalna interakcija s ljudima - dvosmjeran proces zajedničkog pronalaženja rješenja.

4 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se