Autor

Tvrtko Stošić

Konzultant

Savjetnik u području korisničke podrške usmjeren na pomaganje kompanijama u primjeni naprednih softverskih rješenja kako bi se poboljšali poslovni procesi i ostvarili željeni ciljevi. Pri tome objedinjuje tehnička i BPM znanja s poznavanjem novih trendova i najboljih praksi u području korisničke službe. U Avaya-i je zadužen za strateške korisnike na području Europe, prvenstveno vezane za telekomunikacijski i financijski sektor.

Glavni interesi su mu Omnichannel pristup u korisničkoj podršci, digitalna transformacija, korisničko iskustvo, kao i optimizacija radne snage, komunikacijska analitika i automatizacija temeljena na umjetnoj inteligenciji.

08/06/2020 Korisničko iskustvo

Je li omnichannel mrtav?

6

Odnedavno su se u različitim stručnim magazinima počeli pojavljivati članci koji dovode u pitanje značenje, vrijednost i sam smisao omnichannela. Različiti autori govore kako je omnichannel slijepa ulica te da nam je potreban novi pristup. Što sve ovo znači? Je li omnichannel stvarno mrtav?

7 min. čitanja
17/09/2020 Korisničko iskustvo

Prediktivna analitika – mozak upravljanja korisničkim iskustvom

0

Modul za prediktivnu analitiku prima podatke iz različitih sustava te na njima primjenjuje statističke algoritme i različite tehnike podatkovnog inženjeringa te strojnog učenja.

3 min. čitanja
05/02/2020 Tehnologija

Internet bez web stranica i smartphone aplikacija?

5

Transformacija korisničkih putovanja temeljena na konverzacijskim korisničkim sučeljima donosi dalekosežne promjene za industriju brige o korisnicima.

7 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se