Autor

Tvrtko Stošić

Konzultant

Savjetnik u području korisničke podrške usmjeren na pomaganje kompanijama u primjeni naprednih softverskih rješenja kako bi se poboljšali poslovni procesi i ostvarili željeni ciljevi. Pri tome objedinjuje tehnička i BPM znanja s poznavanjem novih trendova i najboljih praksi u području korisničke službe. U Avaya-i je zadužen za strateške korisnike na području Europe, prvenstveno vezane za telekomunikacijski i financijski sektor.

Glavni interesi su mu Omnichannel pristup u korisničkoj podršci, digitalna transformacija, korisničko iskustvo, kao i optimizacija radne snage, komunikacijska analitika i automatizacija temeljena na umjetnoj inteligenciji.

08/06/2020 Korisničko iskustvo

Je li omnichannel mrtav?

6

Odnedavno su se u različitim stručnim magazinima počeli pojavljivati članci koji dovode u pitanje značenje, vrijednost i sam smisao omnichannela. Različiti autori govore kako je omnichannel slijepa ulica te da nam je potreban novi pristup. Što sve ovo znači? Je li omnichannel stvarno mrtav?

7 min. čitanja
17/09/2020 Korisničko iskustvo

Prediktivna analitika – mozak upravljanja korisničkim iskustvom

0

Modul za prediktivnu analitiku prima podatke iz različitih sustava te na njima primjenjuje statističke algoritme i različite tehnike podatkovnog inženjeringa te strojnog učenja.

3 min. čitanja
10/11/2020 Korisničko iskustvo

Analitika komunikacija – oči i uši upravljanja korisničkim iskustvom

0

Danas je jasno vidljivo da tokom nadolazećih godina korisničko iskustvo neće ovisiti o funkcionalnostima platformi, već o sposobnosti prikupljanja i obrade podataka te pravodobnog reagiranja na iz njih dobivene uvide.

3 min. čitanja
13/05/2021 Korisničko iskustvo

Promjena pristupa upravljanju radnom snagom u kontaktnom centru: angažiranje umjesto optimizacije

0

Optimizacija radne snage (Workforce Optimization) rezultira u robotičkim agentima koji su dobri u praćenju pravila i procedura – i u malo čemu drugome. Angažiranje radne snage (Workforce Engagement) stvara zaposlenike sposobne rješavati probleme, stvarati prilike te biti pravi ambasadori brenda.

3 min. čitanja
05/02/2020 Tehnologija

Internet bez web stranica i smartphone aplikacija?

5

Transformacija korisničkih putovanja temeljena na konverzacijskim korisničkim sučeljima donosi dalekosežne promjene za industriju brige o korisnicima.

7 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se