Savjetnik u području korisničke podrške usmjeren na pomaganje kompanijama u primjeni naprednih softverskih rješenja kako bi se poboljšali poslovni procesi i ostvarili željeni ciljevi. Pri tome objedinjuje tehnička i BPM znanja s poznavanjem novih trendova i najboljih praksi u području korisničke službe. U Avaya-i je zadužen za strateške korisnike na području Europe, prvenstveno vezane za telekomunikacijski i financijski sektor.
Glavni interesi su mu Omnichannel pristup u korisničkoj podršci, digitalna transformacija, korisničko iskustvo, kao i optimizacija radne snage, komunikacijska analitika i automatizacija temeljena na umjetnoj inteligenciji.
Jednostavno rečeno, program korisničkog iskustva koji ne obuhvaća iskustvo zaposlenika nikada neće doseći svoj puni potencijal. Evo i zašto.
6 min. čitanjaOdnedavno su se u različitim stručnim magazinima počeli pojavljivati članci koji dovode u pitanje značenje, vrijednost i sam smisao omnichannela. Različiti autori govore kako je omnichannel slijepa ulica te da nam je potreban novi pristup. Što sve ovo znači? Je li omnichannel stvarno mrtav?
7 min. čitanjaModul za prediktivnu analitiku prima podatke iz različitih sustava te na njima primjenjuje statističke algoritme i različite tehnike podatkovnog inženjeringa te strojnog učenja.
3 min. čitanjaDanas je jasno vidljivo da tokom nadolazećih godina korisničko iskustvo neće ovisiti o funkcionalnostima platformi, već o sposobnosti prikupljanja i obrade podataka te pravodobnog reagiranja na iz njih dobivene uvide.
3 min. čitanjaOptimizacija radne snage (Workforce Optimization) rezultira u robotičkim agentima koji su dobri u praćenju pravila i procedura – i u malo čemu drugome. Angažiranje radne snage (Workforce Engagement) stvara zaposlenike sposobne rješavati probleme, stvarati prilike te biti pravi ambasadori brenda.
3 min. čitanjaTransformacija korisničkih putovanja temeljena na konverzacijskim korisničkim sučeljima donosi dalekosežne promjene za industriju brige o korisnicima.
7 min. čitanja