Iva Tadić 22/03/2023

Significo - Najbolji timski duh u 2021. godini

Korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo
3 min. čitanja 1

Tvrtka Significo osvojila je Godišnju nagradu CX.hr portala za 2021. godinu u kategoriji Najbolji timski duh. Glavni moto Significo tima je "red, rad i disciplina uz dobru zabavu", a u intervjuu nam je Tomislav Lalić, voditelj tima, opisao kako je izgledao njihov put u natječaju, što im je donijela nagrada, kao i što se sve događalo u njihovom timu u protekloj godini. 

  • Tomislave, možete ukratko predstaviti svoj tim?

Tomislav Lalić: Od vremena kada smo se natjecali za nagradu tim je dodatno narastao za 10-ak novih djelatnika. Ukupno nas je sada 50 i podijeljeni smo u 2 manja tima. U timu imamo 2 osobe koje rade administrativne poslove te dva supervizora/mentora. Ostali su prodajni predstavnici.

Ono što nas izdvaja od većine timova je sigurno što imamo djelatnike svih generacija - od osoba koje su prošle godine završili srednju školu i jedva su punoljetni do nekoliko djelatnika koji su pred mirovinu. Imamo čak i djelatnicu koja je nedavno nakon 5 godina rada otišla u mirovinu te je odlučila ostati raditi na pola radnog vremena u našem timu.

  • Koja je bila vaša motivacija da se prijavite na natječaj za Godišnju nagradu CX.hr portala u kategoriji za Najbolji timski duh?

Tomislav Lalić: Na prijavu nas je motivirala mogućnost da se možemo negdje predstaviti kao tim i želja da netko prepozna što i kako radimo. Radilica je jedina koja radi ovaj tip natječaja gdje se call centri i ljudi koji rade u call centru mogu predstaviti te natjecati međusobno. Meni osobno kao voditelju tima motivacija za prijavu je bila želja da predstavimo naše zajedništvo i da kroz eventualnu nagradu i to bude motivacija u budućnosti.

  • Kakva su bila vaša iskustva vezano za natječaj?

Tomislav Lalić: Natječaj je odlična prilika za predstaviti tvrtku, tim i posao koji radimo. Također, jedini je specijalizirani natječaj za call centre. Ono što se meni svidjelo je što sudjeluju call centri iz različitih branši pa se mogu razmijeniti iskustva i upoznati s različitim načinima rada. Timovi koji su se prijavili su svi bili odlični s jakim argumentima za osvajanje nagrade. Činjenica da smo mi osvojili nagradu u takvoj konkurenciji nas čini jako ponosnima.

  • Što vam je donijela nagrada CX.hr portala? Što bi istaknuli kao najveći benefit nagrade CX.hr portala?

Tomislav Lalić: Kada smo osvojili nagradu, cijeli tim je bio presretan. Svi smo se okupili i još jednom smo skupa prošli kroz upitnik koji smo slali prilikom prijave i prezentacije našeg tima. Reakcija članova tima je bila ''Pa mi stvarno imamo super timski duh!''. Neki su komentirali da oni to znaju i bez nagrade jer su prije naše tvrtke promijenili puno poslodavaca i bili u puno timova, a nigdje im nije bilo lijepo kao sada.

Činjenicu da smo osvojili nagradu za najbolji timski duh uvijek ističemo prilikom razgovora s kandidatima za posao kao prednost rada u našem timu. Objasnimo o kakvom natječaju je riječ i tko nam je sve bio konkurencija.

Sam natječaj nas je potaknuo i na neke nove stvari – pa smo tako počeli još češće organizirati razna druženja u kojima sudjeluje cijeli tim te razne nagrade za pojedince koji svojim radom i pristupom održavaju pozitivan timski duh.

  • Što smatrate svojom najvećom prednosti kao tima? Što mislite da je prevagnulo i donijelo nagradu baš u vaše ruke?

Tomislav Lalić: Ne znamo što je prevagnulo da baš mi osvojimo nagradu, ali postoji nekoliko stvari koje uvijek ističemo kao naše prednosti prilikom predstavljanja našeg tima.

Naša najveća prednost je što je većina agenata u timu 4 ili više godina. U tom periodu smo prošli sve što jedan tim može proći od uspona do padova – a sve to nas je ojačalo. Zato sada nemamo nikakvih neriješenih odnosa, negativnosti ili bilo što slično među članovima tima.

Nove članove u tim biramo na način da nam je najbitnije da se ta osoba ugodno osjeća na poslu radeći u našem timu i da ju ostali članovi tima prihvate. Takav način nam dugoročno osigurava visoku razinu produktivnosti i ispunjavanje poslovnih ciljeva iz mjeseca u mjesec. I ono što je najbitnije – na posao se dolazi s osmjehom.

  • Što ste naučili tijekom natječaja za CX.hr nagradu?

Tomislav Lalić: Radeći prezentaciju našeg tima, prebirao sam kroz događaje i uspomene unazad godinu dana i shvatio koliko puno lijepih trenutaka smo kao tim proživjeli skupa. Uvijek nam je posao na prvom mjestu i redovito ostvarujemo poslovne ciljeve koje imamo kao tim – ali uz to, jako se puno družimo i uživamo radeći skupa.

Kroz cijeli natječaj shvatio sam da imamo vrhunsko radno okruženje koje moramo čuvati.

  • Jeste li implementirali nešto novo u radu svog tima nakon natječaja za CX.hr nagradu?

Tomislav Lalić: Jesmo. Osim što smo odlučili još više se družiti timski kako bi zadržali pozitivnu energiju, odlučili smo više nagrađivati pojedince koji pozitivnom energijom pomažu da timski duh bude na zavidnoj razini. 

Zajedno smo sudjelovali u nekoliko humanitarnih akcija gdje su članovi tima podijelili među timom razne akcije – pa tko je htio, mogao je sudjelovati.

Kao tim smo završili u dvije knjige poezije koje je naša članica napisala i izdala – a u knjigama je objavila između ostaloga i pjesme posvećene cijelom timu.

  • Koja je najpozitivnija stvar koju bi istaknuli, a koju vam je donijela nagrada CX.hr portala?

Tomislav Lalić: Najpozitivnija stvar je novo iskustvo. Naravno, činjenica da smo osvojili nagradu učinila je svakog člana našeg tima ponosnima. Sve skupa cijeli natječaj nas je osvijestio da radimo u zdravom okruženju koje želimo zadržati takvim. 

  • Hoćete li se prijaviti na natječaj za CX.hr nagradu za 2022. godinu?

Tomislav Lalić: Budući da imamo nekoliko timova u našoj tvrtki – na natječaj ćemo sigurno prijaviti nekoliko timova u različitim kategorijama.

  • Koji bi bio vaš savjet za buduće natjecatelje?

Tomislav Lalić: Prijavite se! Osim upoznavanja novih ljudi, ovo će vam biti jedno lijepo iskustvo i sigurno ćete kroz natječaj puno naučiti iz primjera drugih timova. Isto tako, ako uđete u uži izbor ili osvojite nagradu imati će te nezaboravno iskustvo sudjelovanja na zajedničkom druženju.

Svim budućim kandidatima poručujemo da se bez ustručavanja i straha prijave i pokažu svojim primjerom da ima jako puno pozitivnih iskustava u tvrtkama koje rade kao call centri.

Sretno svim budućim kandidatima!

 

U tijeku su prijave za Godišnju nagradu CX.hr portala za 2022. godinu. Prijavite se na info@cx.hr! 

Autor

Iva Tadić

Urednica i autorica

Suradnica za odnose s klijentima i komunikaciju, stručna specijalistica odnosa s javnošću s iskustvom rada u B2B prodaji, kontaktnom centru i novinarstvu. U Radilici je zadužena za odnose s klijentima te komunikaciju, čime stoji iza prisutnosti na digitalnim kanalima te ostalih marketinških aktivnosti.