Autor

Tea Zavacki

11/02/2019 Korisničko iskustvo

Uvod u prvu fazu design thinking procesa

2

Zašto svaki design thinking proces počinje fazom empatije?

4 min. čitanja
11/02/2019 Korisničko iskustvo

Uvod u drugu fazu design thinking procesa

1

Dobro definiran problem je pola rješenja: 3 karakteristike dobre definicije problema

3 min. čitanja
04/12/2018 Korisničko iskustvo

Tin Kadoić o trendovima u turizmu, prednostima dizajn sprinta i važnosti mentora

1

Tin Kadoić, hrvatski je dizajner svjetskog glasa, koji je svoju karijeru gradio kao voditelj digitalne agencije Brlog i kreativni direktor za Five i SYPartners, da bi prošle godine preuzeo poziciju direktora dizajna iskustva (Experience Design) u Airbnbu.

6 min. čitanja
09/10/2018 Korisničko iskustvo

Hrvoje Odak govori o CX-u

1

Hrvoje Odak je Customer experience stručnjak i evanđelist koji se 15-ak godina profesionalno bavi komunikacijom. Nakon kraće novinarske karijere, prebacio se na stranu marketinga, odnosa s javnošću i customer experiencea.

7 min. čitanja
05/04/2019 Korisničko iskustvo

Kako je tijekom ovog vikenda skupina ljudi promijenila svijet

0

Iako nerijetko nakon Jama timovi nastavljaju razvijati svoje ideje, a dio timova svoje ideje i realizira, najvažniji ishod Zagreb Service Jama nisu inovacije nego – inovatori.

2 min. čitanja
10/08/2019 Korisničko iskustvo

Uz razvoj ove vještine nikada više nećete biti bez ideja

2

Ulaganje u kreativnost je, prema riječima Svjetskog ekonomskog foruma, ulaganje u poslovnu budućnost.

5 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se