Zašto svaki design thinking proces počinje fazom empatije?
4 min. čitanjaDobro definiran problem je pola rješenja: 3 karakteristike dobre definicije problema
3 min. čitanjaTin Kadoić, hrvatski je dizajner svjetskog glasa, koji je svoju karijeru gradio kao voditelj digitalne agencije Brlog i kreativni direktor za Five i SYPartners, da bi prošle godine preuzeo poziciju direktora dizajna iskustva (Experience Design) u Airbnbu.
6 min. čitanjaHrvoje Odak je Customer experience stručnjak i evanđelist koji se 15-ak godina profesionalno bavi komunikacijom. Nakon kraće novinarske karijere, prebacio se na stranu marketinga, odnosa s javnošću i customer experiencea.
7 min. čitanjaIako nerijetko nakon Jama timovi nastavljaju razvijati svoje ideje, a dio timova svoje ideje i realizira, najvažniji ishod Zagreb Service Jama nisu inovacije nego – inovatori.
2 min. čitanjaUlaganje u kreativnost je, prema riječima Svjetskog ekonomskog foruma, ulaganje u poslovnu budućnost.
5 min. čitanja