Autor

Amir Kashiba

Trenutno na poziciji managera za digitalni marketing s fokusom na centralnu Europu i sve Transcome na toj lokaciji (10 zemalja), s primarnim ciljem vođenja B2B marketing aktivnosti te upravljanje partnerima i agencijama povezanima uz tvrtku.

 Ima 11 godina iskustva rada u call centrima, 7 godina iskustva u vođenju marketing agencija te u radu i razvoju projekata velikih brendova (lokalno i internacionalno).

Pokretač je raznih startup i marketinških agencija te tvrtki koje su isključivo radile temeljem MT aktivnosti i ROAS.

 Sve te vještine koristi u radu s klijentima kako bi idejama dao i stvorio dodatnu vrijednost.

23/11/2021 Korisničko iskustvo

Community management i fleksibilna korisnička podrška

0

Vrlo vjerojatno se pitate kakve veze uopće ima community management s korisničkom podrškom? A što kada bismo vam rekli da svoje konverzije možete povećati za čak 45% ukoliko vašim prijateljima i korisnicima omogućite da s vama komuniciraju u realnom vremenu, bilo putem društvenih mreža ili uz pomoć live chata na vašem webu?

5 min. čitanja
23/07/2021 Služba za korisnike

Korisnička podrška i iskustvo kao strategija marketinga

0

Korisnička usluga podrška je koju pružate svojim kupcima i prije i nakon što kupe i koriste vaše proizvode ili usluge te im pomaže da imaju lako i ugodno iskustvo s vama. Nuđenje nevjerojatne korisničke usluge važno je ako želite zadržati kupce i unaprijediti svoje poslovanje.

4 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se