Autor

Amir Kashiba

09/06/2022 Iskustvo zaposlenika

Zbog čega je motivacija djelatnika bitna za prodaju i na koji način ju održavati

0

Motivacija je bitna u svakoj vrsti posla, a posebno je vidljiva u sektoru prodaje. Zato je u ovom članku Amir Kashiba, marketing manager iz Transcoma, podijelio svoja iskustva o važnosti motivacije djelatnika i na koji je način održati u prodaji.

4 min. čitanja
23/11/2021 Korisničko iskustvo

Community management i fleksibilna korisnička podrška

0

Vrlo vjerojatno se pitate kakve veze uopće ima community management s korisničkom podrškom? A što kada bismo vam rekli da svoje konverzije možete povećati za čak 45% ukoliko vašim prijateljima i korisnicima omogućite da s vama komuniciraju u realnom vremenu, bilo putem društvenih mreža ili uz pomoć live chata na vašem webu?

5 min. čitanja
23/07/2021 Služba za korisnike

Korisnička podrška i iskustvo kao strategija marketinga

0

Korisnička usluga podrška je koju pružate svojim kupcima i prije i nakon što kupe i koriste vaše proizvode ili usluge te im pomaže da imaju lako i ugodno iskustvo s vama. Nuđenje nevjerojatne korisničke usluge važno je ako želite zadržati kupce i unaprijediti svoje poslovanje.

4 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se