Autor

Katarina Pranjić

Direktorica | Konzultantica za korisničko iskustvo u Radilica d.o.o.

Stručnjak je u području upravljanja korisničkim iskustvom i primjeni design thinking metodologije. Sudjelovanjem u brojnim strateškim projektima u telekomunikacijskoj, financijskoj, turističkoj i drugim Industrijama, tijekom godina je prikupila bogato iskustvo u rješavanju kompleksnih problema koji utječu na veliki broj korisnika. Svoju ekspertizu gradi na prepoznavanju i analizi specifičnih ponašanja, stavova, motivacije, potreba i frustracija korisnika te predlaže mjere za poboljšanje koje za cilj imaju povećanje zadovoljstva korisnika i kreiranje vrhunskog korisničkog iskustva.

11/02/2019 Korisničko iskustvo

Što je service design?

2

Svi smo se, u većoj ili manjoj mjeri, susreli s lošom uslugom. Koliko puta vam se dogodilo da kontaktirate službu za korisnike, ispričate svoj problem agentu koji vas preusmjeri drugom agentu kojem morate ispočetka prepričavati taj isti problem. Ovakvi i slični problemi se pojavljuju zbog nedostatka primjene glavnih principa service designa. S obzirom na to da današnji korisnici imaju puno više izbora i puno lakše javno izražavaju svoje nezadovoljstvo, njihova očekivanja samim time eksponencijalno rastu.

3 min. čitanja
04/07/2019 Korisničko iskustvo

CX/UX, postoji li razlika?

6

Vjerujem da se s ovim izrazima velika većina vas i susrela, bilo u svakodnevnom radu, člancima, konferencijama ili slično. Iako su CX i UX dva različita pojma, oba moraju biti uključena kako bi organizacija bila uspješna.

4 min. čitanja
08/04/2019 Korisničko iskustvo

Hrvati zadovoljni uslugom u privatnom zdravstvu, ali bi se banke i telekomi trebali više potruditi

3

Zajedno s agencijom Ipsos proveli smo prvo veliko istraživanje o korisničkom iskustvu (CX) u Hrvatskoj

2 min. čitanja
09/07/2019 Korisničko iskustvo

Znate li tko je vaša ciljana persona - te kako je definirati

3

Da bismo kreirali bilo kakvu uslugu ili proizvod, moramo znati za koga tu uslugu ili proizvod kreiramo, tko su naši korisnici, kako se ponašaju i zašto, što ih motivira, što ih frustrira, što su njihove ključne potrebe i želje.

5 min. čitanja

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se