Autor

Tin Kadoić

Direktor dizajna u Airbnbu

Kao Hrvat koji živi u San Franciscu, teži svijetu u kojem je moguće pripadati gdje god se zatekneš. Ključan je član europskog ogranka IxDA (Interaction Design Association) i sudjeluje u pokretanju i mentoriranju novih ogranaka i voditelja koji djeluju u lokalnim zajednicama. Prethodno je vodio odjel dizajna iskustva (Experience Design) za SYPartners, Five i Brlog te je predavao na zagrebačkom Studiju dizajna.

21/06/2019 Korisničko iskustvo

Prvo pametni, a tek zatim telefoni

5

Korak više od responzivnosti

5 min. čitanja
24/09/2018 Korisničko iskustvo

Dizajn je iskustvo - Dizajneri, počnite razmišljati holistički

1

Termin koji se često koristi, UX dizajn, je ono što mi se čini kao istinski dizajn. Istinski dizajn je holistički proces. Dizajnu nikad nije bila svrha da bude čisto estetski dio proizvoda ili usluga.

25/09/2018 Korisničko iskustvo

UX hotelske sobe - Nekoliko smjernica za hotelijersku industriju

3

Jedina dva trenutka koja će gost sa sigurnošću proći tijekom cijelog hotelskog korisničkog iskustva su check-in i check-out. U ovom članku fokusirat ću se na poslovno/konferencijsko hotelsko iskustvo, umjesto na klasične godišnje odmore.

5 min. čitanja
06/10/2018 Korisničko iskustvo

A/B testiranje u restoranu

0

Alati, metodologije i procesi proizašli iz UX pristupa pomažu nam dobiti holistički pregled proizvoda i usluga, imajući u vidu potrebe poslovanja i korisnika, ali i podatke koji podržavaju takav pristup. Mnogo puta se zapitamo zašto bar jedan dio tog znanja nije već ugrađen u naš svakodnevni život.

09/10/2018 Korisničko iskustvo

Tipičan ciklus prototipiziranja u 3 koraka

0

Sve veći broj dizajnera redovito prototipizira, a sve ih je više zainteresirano za uključivanje faze prototipiziranja u svoj proces dizajna. Potpuno opravdano – izrada prototipa je snažan alat za brzo istraživanje novih rješenja proizvoda. Može znatno ubrzati proces kod uvježbanih timova, ali često može poći i krivim putem. Istražimo kako brzo i uspješno, kako ih predstaviti klijentima, kako upravljati očekivanjima i na kraju, kako uspješno surađivati izbjegavajući uobičajene klopke.

10/10/2018 Korisničko iskustvo

8 tipičnih zamki kod prototipiziranja (1/2)

0

U ovom članku nabrajamo najčešće klopke na koje nailazimo prilikom ciklusa prototipiziranja te kako ih izbjeći

12/10/2018 Korisničko iskustvo

8 tipičnih zamki kod prototipiziranja (2/2)

1

Nakon što smo u prošlom članku nabrojali i objasnili prve četiri zamke prilikom prototipiziranja, nastavljamo s preostalim...

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se