Autor

Hrvoje Odak

Customer experience stručnjak

15-ak godina profesionalno se bavi komunikacijom. Nakon kraće novinarske karijere, prebacio se na stranu marketinga, odnosa s javnošću i customer experiencea. Posljednjih desetak godina Hrvoje je manager u velikim hrvatskim tvrtkama. Pod stare dane otkrio ljubav prema psihologiji, a odavno je zaluđen snowboardom, skejtanjem i biciklima.

13/09/2018 Korisničko iskustvo

CX Kraljevi – Metro Bank

5

Ova kolumna posvećena je najboljim brandovima, onima koji cijelo svoje poslovanje kreiraju oko korisničkog iskustva. Nabrojite 10 najuspješnijih tvrtki danas i jedna će im stvar biti zajednička – brutalan, beskompromisan fokus na Customer Experience. Jedna od takvih tvrtki je i Metro Bank iz Londona, prva nova banka s dozvolom za poslovanje u Velikoj Britaniji u zadnjih 150 godina.

13/09/2018 Korisničko iskustvo

CX Kraljevi – USAA

5

Ova kolumna posvećena je najboljim brandovima, onima koji cijelo svoje poslovanje kreiraju oko korisničkog iskustva. Nabrojite 10 najuspješnijih tvrtki danas i jedna će im stvar biti zajednička – brutalan, beskompromisan fokus na Customer Experience.

14/09/2018 Korisničko iskustvo

Interna kultura kao glavni pokretač CX-a 1/2

2

Griz svakodnevnog CX-a

14/09/2018 Korisničko iskustvo

Istraživanje tržišta 1/3

1

Griz svakodnevnog CX-a

15/09/2018 Korisničko iskustvo

Dubinska tema: Voice of customer (VOC) – ultimativni alat za komunikaciju s klijentom

1

Zamislite barem jednu interakciju s drugim čovjekom u kojoj nema razmjene povratnih informacija. Ljudi tako komuniciraju – nešto kažemo i očekujemo nešto nazad.  Apsolutno identična potreba danas postoji i u odnosu branda i klijenta.

16/09/2018 Korisničko iskustvo

CX > Marketing?

1

Je li CX marketing našeg vremena, jedini koji će klijent dugoročno znati cijeniti?

3 min. čitanja
17/09/2018 Korisničko iskustvo

CX Kraljevi: UBER 1/2

1

Pet minuta i 60 kuna kasnije, shvatio sam koliko je Uber zapravo promijenio moju svakodnevicu na bolje i koliko sam zaboravio na nekadašnju očajnu taxi industriju.

18/09/2018 Korisničko iskustvo

Interna kultura kao glavni pokretač CX-a 2/2

0

Griz svakodnevnog CX-a

19/09/2018 Korisničko iskustvo

Istraživanje tržišta 2/3

1

CX za svaki dan - Kako organizirati istraživanje tržišta uz pomoć agencije?

19/09/2018 Korisničko iskustvo

Istraživanje tržišta 3/3

0

Griz svakodnevnog CX-a: Organizacija samostalnih istraživanja

19/09/2018 Korisničko iskustvo

CX kraljevi - UBER 2/2

0

Nastavak priče o korisničkom iskustvu s Uberom.

19/09/2018 Korisničko iskustvo

CX kraljevi - Amazon

0

Earth most customer-centric company

20/09/2018 Korisničko iskustvo

CX kraljevi - One dollar shave club

0

One dollar shave club (ODSC) potpuno je „razvalio“ industriju brijanja, ponajviše zahvaljujući vrlo pametnom marketingu i savršenom korisničkom iskustvu. Kako je startup s dvojicom zaposlenika u samo pet godina uspio ući u arenu s brandovima kao što su Gillette i Wilkinson, privući preko 2 milijuna korisnika i na kraju se prodati Unileveru za milijardu dolara? Pročitajte u ovoj nevjerojatnoj CX priči.

25/06/2019 Korisničko iskustvo

CX kraljevi - Apple

0

Jesu li Appleovi mobiteli, laptopi ili satovi toliko bolji od svih drugih ili je možda stvar u nečem drugom?

5 min. čitanja
21/09/2018 Korisničko iskustvo

CX kraljevi - Slack

0

Najkraće rečeno, Slack je platforma za komunikaciju unutar timova, ali je napravljena toliko dobro da zapravo mijenja način na koji timovi rade.

21/09/2018 Korisničko iskustvo

Kako pokrenuti CX transformaciju?

2

Iskustvo koje klijent ima u poslovanju s nekim brandom važnije je od samog proizvoda koji tvrtka prodaje. Danas ćemo rijetko naići na industriju u kojoj postoji monopol. Konkurencija je ogromna u svakom segmentu, a sami proizvodi ili usluge postaju sve sličniji. Ako tako razmišljamo, shvatit ćemo da je iskustvo zapravo novi proizvod koji prodajemo kupcima. Međutim, ta „ideja“ može biti jasna vama, ali kako je artikulirati i „prodati“ top managementu? Kako pokrenuti CX transformaciju unutar organizacije?

3 min. čitanja
18/09/2018 Korisničko iskustvo

Griz svakodnevnog CX-a - Prigovori

2

Zašto su prigovori klijenata najbolji poklon koji možete dobiti?

2 min. čitanja
21/09/2018 Korisničko iskustvo

Kako funkcioniraju Voice of customer platforme?

1

Kako prikupiti podatke, analizirati ih i poduzeti akciju na temelju analize podataka.

3 min. čitanja
28/09/2018 Korisničko iskustvo

Customer experience u financijskoj industriji

0

Kada bi čovjeka koji ima bilo kakav ugovor s primjerice bankom pitali: „Kako se vaša banka ponaša prema vama?“ – sve što bi dobili kao odgovor spadalo bi u domenu CX-a.

30/09/2018 Korisničko iskustvo

Customer journey mapping – kada i zašto

1

CJM je osnova dobrog CX-a, jer produbljuje znanje organizacija o korisničkim potrebama, najvećim problemima, prilikama itd.

30/09/2018 Korisničko iskustvo

Customer journey mapping – uvod u temu

0

Customer journey mapping (CJM) iznimno je popularna analitička metoda, a njegova struktura razlikovat će se ovisno o kontekstu i poslovnim ciljevima.

30/09/2018 Korisničko iskustvo

Financijsko savjetovanje i rješavanje prigovora kao temelj dobrog CX-a u financijskoj industriji

0

Jeste li ikada doživjeli da vam banka ili osiguravateljsko društvo nudi neku uslugu koja vam zapravo ne treba? Ako ste klijent banke ili osiguranja neko vrijeme, najvjerojatnije ste pozitivno odgovori na ovo pitanje.

30/09/2018 Korisničko iskustvo

Razlika klasičnih istraživanja tržišta i Voice of the customer platformi

0

S druge strane imamo Voice of the customer, kao pojam koji se relativno nedavno pojavio, u trenutku kada više nego ikada imamo potrebu znati što kupac misli o nama, u što realnijem vremenu.

20/09/2018 Korisničko iskustvo

CX Kraljevi – IKEA 1/2

1

Kako je IKEA uspjela napraviti ovaj jedinstveni koncept trgovine u kojoj doslovno sve radite sami, od biranja predmeta, podizanja u skladištu, transporta (najčešće) i na kraju montaže. I pritom se osjećate odlično!

30/09/2018 Korisničko iskustvo

CX Kraljevi – IKEA 2/2

1

Još jedna sjajna ideja implementirana je kroz cijeli proces kupovine u IKEA-i. Već na samom ulazu postavljeni su vrlo vidljivi vizuali, koji komuniciraju jednostavnost sastavljanja IKEA-inog namještaja.

30/09/2018 Korisničko iskustvo

Shopping iskustvo iz prve ruke – osobna ispovijest frustriranog kupca

1

Gomile ljudi, gužve, kaos na parkingu, naporni prodavači, mirisi zagorenih, loših wokova i hamburgera, sve skupa nije baš neki ugođaj u kojem želim provesti svoje slobodno vrijeme. Ipak, šoping je neizbježan i gotovo svakodnevan.

28/09/2018 Korisničko iskustvo

CX Kraljevi – Disney

0

Disney je jedna od onih tvrtki koja svoje brand obećanje shvaća vrlo ozbiljno. „Creating happines through magical experiences“ za njih ne znači samo nezaboravne vožnje rollercosterom ili upoznavanje likova iz crtića.

Autori

Postani autor

Postani autor

Prijavi se